NicolaB Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Of je nou 35 jaar bent, 25 of 15, we hebben allemaal wel allemaal wel SchoolTV meegemaakt op onze basisschool/lagere school. In dit topic vooral nostalgie aan die tijd Koekeloere: Ik-mik-loreland https://www.youtube.com/watch?v=Ralklin5JCY SchoolTV Weekjournaal https://www.youtube.com/watch?v=CpvV02foMkQ Huisje Boompje Beestje https://www.youtube.com/watch?v=aHuQRQ9gLUM Nieuws uit de natuur https://www.youtube.com/watch?v=dUWWzqwHFXU Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Ik heb trauma's overgehouden aan Karbonkel Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 (bewerkt) Ik heb trauma's overgehouden aan Karbonkel Haha, volgens mij iedereen wel die dat programma keek (ik vond alleen die een-oog karbonkel naar, die 2-oog die kon ik wel dulden ) Al vond ik het wel een van de meest leuke programma's van schoolTV. Het enige programma waar ik echt naar uitkeek om het weer te zien. Bij nieuws in de natuur kregen wij ook van die boekjes. Dan moesten wij na afloop daarin schrijven wat we gezien hadden. Aan het begin hadden we ook bij andere programma's van dat lesmateriaal, maar dat verdween. Bewerkt: 17 maart 2015 door NicolaB Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Toen er 1x seksuele voorlichting werd gegeven in het weekjournaal hebben wij het nooit meer gekeken op de basisschool. Wij hebben de uitzending niet uitgekeken trouwens. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 (bewerkt) SchoolTV weekjournaal was er toch ook? met die Sipke-Jan Bousema meen ik. EDIT: Zie hem er nu tussen staan haha EDIT EDIT: Gruwelijk stukje huisje boompje beestje haha Bewerkt: 17 maart 2015 door TheuNauz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Urgh, ik ken dit allemaal nog.. Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit... Reageren
Lars Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Urgh, ik ken dit allemaal nog.. Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit... Professor Dokter Test kees? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Och gut, niet die gozert... Een aantal jaren geleden keek ik elke vrijdagmiddag naar Nieuws uit de Natuur, destijds vond ik dat een leuke programma. Op de middelbare kijk je bijna nooit meer naar zulke programma's, 't lijkt mij nogal logisch... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Urgh, ik ken dit allemaal nog.. Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit... Professor Dokter Test kees? JA! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Nieuws uit de Natuur, SchoolTV Weekjournaal, Huisje Boompje Beestje, en natuurlijk het hoogtepunt: MOFFEL EN PIERTJE. Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig. Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Dat kan ik me ook wel herinneren. Ik kon me ook wel herinneren dat die ik-mik-loreland videoband ook elk jaar slechter werd. Speciaal voor Ezra: https://www.youtube.com/watch?v=mYWbDSDethY Reageren
Lars Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Nieuws uit de Natuur, SchoolTV Weekjournaal, Huisje Boompje Beestje, en natuurlijk het hoogtepunt: MOFFEL EN PIERTJE. Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig. Iedereen zo snel mogelijk op de tafels zitten, plek bezet houden voor je vriendje/vriendinnetje.. De rest op de grond . Mooie tijd was dat.. Reageren
super_senne Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Wat was dat ook alweer met die lettervos? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Toen Mr. Right vroeger werd geïntroduceerd als vast onderdeel van het SchoolTV Weekjournaal was het ergernis nummer 1. Nu zie ik in dat het best wel komisch is, maar goed. Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig. Yes! Ik zal nooit vergeten dat de kar bleef haken achter een drempel en dat de TV omdonderde. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 maart 2015 Rapport Geplaatst: 18 maart 2015 (bewerkt) Als dit er niet was, was school echt 100% ruk Bewerkt: 18 maart 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.