Ezra24rct3 Geplaatst: 18 maart 2015 Rapport Geplaatst: 18 maart 2015 Speciaal voor Ezra: https://www.youtube.com/watch?v=mYWbDSDethY Zo simpel, en 'wandelen met een GPS, zo verdwaal je nooit meer!' Nou, dat was 2 jaar terug bij mij en een klasgenoot toch wel wat anders. Toen besefte ik pas dat er in Zeeland mer grote bossen zijn... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 maart 2015 Rapport Geplaatst: 18 maart 2015 We keken iedere week wel naar Koekeloere. Leuk programma was dat. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2015 Zo simpel, en 'wandelen met een GPS, zo verdwaal je nooit meer!' Nou, dat was 2 jaar terug bij mij en een klasgenoot toch wel wat anders. Toen besefte ik pas dat er in Zeeland mer grote bossen zijn... Bossen in Zeeland? Alleen wat 'plukjes groen' bij de zee Zou me trouwens niets verbazen als prof.dr. Testkees jouw oudere broer is Ezra XD Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 maart 2015 Rapport Geplaatst: 18 maart 2015 Zo simpel, en 'wandelen met een GPS, zo verdwaal je nooit meer!' Nou, dat was 2 jaar terug bij mij en een klasgenoot toch wel wat anders. Toen besefte ik pas dat er in Zeeland mer grote bossen zijn... Bossen in Zeeland? Alleen wat 'plukjes groen' bij de zee Nou, eh, nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.