Votair Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2015 mijn moeder had mij opgesloten, dus daarom is mijn huiswerk niet af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2015 'GTA was belangrijker voor mijn persoonlijke ontwikkeling.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2015 Ik zoekte vriende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2015 Ik zoekte vriende Ik zocht vrienden* OT: Ik was aan het gamen dus ik had geen tijd voor huiswerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2015 Het was nog donker buiten. Ik mag in het donker niet over straat van me ouders. "Street lights on, get your ass home asap!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2015 We hadden een jubileum in de familie, die kun je ieder jaar wel een keer gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2015 Ik moest schijten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2015 Ik was aan het ontdekken waarom je niet met 120 over een drukke stoep mag rijden. (Vinewood boulevard) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2015 Ik was aan het ontdekken waarom je niet met 120 over een drukke stoep mag rijden. (Vinewood boulevard) Jij woont niet in Vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2015 Ik was aan het ontdekken waarom je niet met 120 over een drukke stoep mag rijden. (Vinewood boulevard) Jij woont niet in Vinewood en dat baseer jij op? Ot: sorry dat ik telaat ben, moest mijn cavia verschonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 Ja sorry. Ik was afgeleid door u vrouwelijke collega. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2018 Een mens moet keuzes maken. Ik koos ervoor om sociaal te doen en mij aan te passen aan de rest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2018 De trein had een lekkeband. Ooit gebruikt. Waarop de leraar zij gelukkig hebben ze het gerepareerd en ben je op school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.