Jump to content

The prison break heist - wanted level gaat niet weg


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Hallo medeforumgebruikers en waarschijnlijk ook heist spelers,

Ik heb nu al een aantal keer de prison break heist gespeeld om een beetje geld te verdienen maar vandaag overkwam het mij voor de tweede keer dat het niet mogelijk is om je wanted level in de lucht kwijt te raken wanneer je met de gevangene in het vliegtuig zit. Dit zorgt er voor dat ik de heist niet kan halen en dus al twee keer $100.000 mis ben gelopen. Ik heb even zitten googlen terwijl we de heist deden en zo ben ik wel wat zogenaamde 'oplossingen' tegen gekomen zoals laag vliegen of naar een bepaalde plek vliegen. Deze werkten allemaal niet. Het overkomt meerdere mensen maar ook lang niet altijd. De missie herstarten op dat moment en hem opnieuw spelen helpt ook niet. Het gebeurd dan net zo hard weer. Nou heb ik ook gelezen dat lagg het probleem kan zijn. Dit klinkt aannemelijk omdat het probleem zich bij het herstarten van de heist nog steeds voordoet.

Nou is de conclusie eigenlijk dat het erg vervelend is maar mijn vraag is of iemand wel een werkende oplossing heeft. Zolang dit probleem zich voordoet in de heist heb ik eigenlijk geen zin om de prison break heist nog te spelen. De kans dat je alles voor niks doet is namelijk te groot. Ik heb hem voor mezelf al gehaald dus ik hoef hem ook niet meer te spelen maar toch zou ik graag met anderen mee willen spelen want het levert toch geld op.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat schijnt inderdaad wel te werken maar vooraf is moeilijk te bepalen of dit gaat gebeuren of niet als je met willekeurige mensen deze heist gaat spelen. Ik ben dan ook op zoek naar een oplossing om toe te passen tijdens de heist.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt. Persoonlijk had ik dit eergisteren. Heel even waren we de cops kwijt maar na enkele seconden spawnden ook nieuwe helicopters. De man in de helicopter moet de andere helicopters uitschakelen, maar ze bleven spawnen. :o

Echt raar. Of je zit met willekeurige mensen die zich gaan vervelen en het vliegtuig laten neerstorten. Ik denk wachten op de patch. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...