Jans-1987 Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 Laatste tijd liggen er allemaal kerstbomen in of bij mijn appartement hoe kan dit? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 Kan zijn dat je een hacker bent tegengekomen of iemand die hetzelfde als jou had. Dat is een soort 'virus' (kan je PS3 of wat anders niks doen) en dag verspreid zich naar alle mensen in je lobby. Heb je al geprobeerd je gamedata te verwijderen en opnieuw alle updates te downloaden? Reageren
AXIO Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 Toevallig had ik dit gisteren ook naast mijn appartement. Waarschijnlijk een hacker. Ik had voor de rest geen hinder aan behalve dat het wat laggy was rond mijn appartement. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 Als dit gebeurt moet je gewoon even switchen van sessie. Dan zou het gewoon opgelost moeten zijn. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 hahaha ik moet altijd we lachen om dat soort wacky shit... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 hahaha ik moet altijd we lachen om dat soort wacky shit... en nu in het Nederlands? Reageren
Michael Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 hahaha ik moet altijd we lachen om dat soort wacky shit... en nu in het Nederlands? wacky A word that means 'crazy', as in weird, different from others, silly or funny. 1. You are so wacky! 2. Have you heard of that wacky website? Reageren
gtavboy Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 hahaha ik moet altijd we lachen om dat soort wacky shit... en nu in het Nederlands? wacky A word that means 'crazy', as in weird, different from others, silly or funny. 1. You are so wacky! 2. Have you heard of that wacky website? serieus opgezocht xd Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 hahaha ik moet altijd we lachen om dat soort wacky shit... en nu in het Nederlands? wacky A word that means 'crazy', as in weird, different from others, silly or funny. 1. You are so wacky! 2. Have you heard of that wacky website? serieus opgezocht xd nee Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 Tuurlijk, Hackers slaan hun slag weer. Als best kun je die gasten gewoon reporten, en zo snel mogelijk vertrekken. Ik kwam een tijd geleden ook bijna in aanraking met een Hacker, maar hij spawnde voornamelijk makelaardij-borden. Reageren
coolguynl Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 moet je wel eerst weten wie dat gedaan heeft voor je ze kan reporten Reageren
weeddemon666 Geplaatst: 19 maart 2015 Rapport Geplaatst: 19 maart 2015 kerstbomen en makelaarsborden beide al tegengekomen gewoon nieuwe sessie joinen probleem opgelost. Reageren
fcdber Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Tuurlijk, Hackers slaan hun slag weer. Als best kun je die gasten gewoon reporten, en zo snel mogelijk vertrekken. Ik kwam een tijd geleden ook bijna in aanraking met een Hacker, maar hij spawnde voornamelijk makelaardij-borden. Hoe weet jij zo zeker dat het een hacker is? Die borden heb ik ook gehad bij Eclips en toen kon er onmogelijk een hacker in de server zitten (invite only). Reageren
gtavboy Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Tuurlijk, Hackers slaan hun slag weer. Als best kun je die gasten gewoon reporten, en zo snel mogelijk vertrekken. Ik kwam een tijd geleden ook bijna in aanraking met een Hacker, maar hij spawnde voornamelijk makelaardij-borden. Hoe weet jij zo zeker dat het een hacker is? Die borden heb ik ook gehad bij Eclips en toen kon er onmogelijk een hacker in de server zitten (invite only). het is toch een virus ding ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.