Jump to content

Nieuwe quickjob systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Mij is mij niets opgevallen qua merkbare veranderingen. Hoe is het veranderd en waar erger je je aan? Krijg je een foutmelding of vind je iets niet prettig werken?

Iets meer info lijkt me wel handig voor een mooie discussie. :)

Geplaatst:

ik vond het eerst ook fijner dat ik gewoon meteen kon in plaats van alleen on call

als ik meteen joinde altijd kwam ik altijd in me eentje in een missie met on call gaat t prima
Geplaatst:

Wat mij heel erg stoort is dat het heeeel lang kan duren en je weet helemaal niet waar je aan toe bent. Met gelijk joinen zag je ten minste hoe of wat. Een deathmatch of capture met een locked camera mode zit ik niet op te wachten. Je kunt ook niet effe de map bekijken enz. Ik vind het gaar...

Geplaatst:

tot nu toe is het zwaar BAGGER net een race proberen te joinen, daar was ie een kwartier mee bezig en nog geen race...

er staat de hele tijd null x/32 en de tijd, kortom werkt NIET

hopelijk brengen ze dit snel terug naar de oude manier

Geplaatst:

IK heb die optie nog wel op de ps4, start > online > jobs > play job > rockstar created of verified > races.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...