cyrus_beukbaard Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Wat een drama is dat zeg. Damn... Reageren
gtavboy Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Wat een drama is dat zeg. Damn... bij mij werkt 't altijd prima hoor Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Mij is mij niets opgevallen qua merkbare veranderingen. Hoe is het veranderd en waar erger je je aan? Krijg je een foutmelding of vind je iets niet prettig werken? Iets meer info lijkt me wel handig voor een mooie discussie. Reageren
nolms Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 ik vond het eerst ook fijner dat ik gewoon meteen kon in plaats van alleen on call Reageren
gtavboy Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 ik vond het eerst ook fijner dat ik gewoon meteen kon in plaats van alleen on call als ik meteen joinde altijd kwam ik altijd in me eentje in een missie met on call gaat t prima Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 20 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Wat mij heel erg stoort is dat het heeeel lang kan duren en je weet helemaal niet waar je aan toe bent. Met gelijk joinen zag je ten minste hoe of wat. Een deathmatch of capture met een locked camera mode zit ik niet op te wachten. Je kunt ook niet effe de map bekijken enz. Ik vind het gaar... Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 tot nu toe is het zwaar BAGGER net een race proberen te joinen, daar was ie een kwartier mee bezig en nog geen race... er staat de hele tijd null x/32 en de tijd, kortom werkt NIET hopelijk brengen ze dit snel terug naar de oude manier Reageren
Johncubano Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Waar kan je eigelijk nog een race hoste? Die optie vind ik via start online jobs niet meer Reageren
nolms Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 IK heb die optie nog wel op de ps4, start > online > jobs > play job > rockstar created of verified > races. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Volgens mij is dit hetzelfde als bij bij mijn PS3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.