Froodooo Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Als ik voor missies foto's moet maken, dan kan ik ze gewoon zien in de map 'GTA San Andreas User Files' en dan 'Gallery'. Maar als ik gewoon normaal foto's wil maken en ik kijk later in die map, dan staan ze er niet . Weet iemand hoe dit kan of staan ze ergens anders. Ik het het spel op pc, maar daar waren jullie denk ik al achter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ze moeten daar staan. Anders moet je kijken bij zoeken. Of probeer is te kijekn bij mijn afbeeldingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Ok, ik zie ze nu. Bij de display opties stond "Store Gallery Photos" op off. Toch bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.