Jump to content

cargobob aangepast


cyrus_beukbaard

Recommended Posts

Je kunt geen zware voertuigen meer optillen met een cargobob. Geen bussen, mules en andere zware autos... Dit is toch wel heel erg lame. Waarom zou rockstar dit hebben aangepast? Je kon juist zulke leuke dingen doen met een cargobob...

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van Rockstar als ze dat expres hebben aangepast want dan halen ze wel alle leuke wat wij spelers doen. Rockstar wilt ons een beetje controleren of zo. We MOETEN heists doen, anders heb je die voertuig niet. Je MOET zoveel races hebben gedaan. Anders sta je laag als driver niveau. Allemaal bullshit.

Man, IV online blijft soms toch echt beter. :(

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

jammer. ik heb nooit echt met een cargobob gevlogen, maar wou natuurlijk wel ooit eens proberen wat dat ding kon. in story mode heb ik er die submarine mee moeten op pakken maar dat is ook echt alles wat ik er ooit mee gedaan heb.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik meestal de cargobob om autos op te pakken die buiten appartementen of vliegveldjes staan, die belanden dan in een vijver zee of zwembad..

jammer dat de grote voertuigen niet meer werken, met de tank was wel mooi

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben natuurlijk mooi gebruik gemaakt van deze grappige fail van Rockstargames, maar ja.. Het is realistischer dat het niet meer kan, en ik hou er toch wel van als een spel realistisch is, en dat je geen vrachtwagen of tank kan oppakken.

Maar inderdaad wel jammer, ik transporteerde mijn tank altijd in de militaire basis en ging daar iedereen trollen. Mooie tijden haha :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben natuurlijk mooi gebruik gemaakt van deze grappige fail van Rockstargames, maar ja.. Het is realistischer dat het niet meer kan, en ik hou er toch wel van als een spel realistisch is, en dat je geen vrachtwagen of tank kan oppakken.

Maar inderdaad wel jammer, ik transporteerde mijn tank altijd in de militaire basis en ging daar iedereen trollen. Mooie tijden haha :bier:

moet je onsterfhelijkheid cheat doen dan w8en op een tank ontserbaarheid uit en geniet!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...