Dastard Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 (bewerkt) Gevonden terwijl aan het surfen was met Franklin op het WWW. Lijkt toch wel erg sterk op Amanda, me dunkt. Bewerkt: 21 maart 2015 door Dastard Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Het is dan ook inderdaad Amanda. Het is al eventjes gekend, hoewel ik ook moet toegeven dat het wat zoeken is om ergens terug te vinden. Er zijn sowieso online vele characters terug te vinden waardoor je wat meer van hun verhaal en achtergrond kunt vinden. Reageren
Joriz Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Goed gevonden. Zeker een easter egg, omdat het verhaal heel erg op Amanda slaat en daarnaast natuurlijk de foto er ook bij past Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Haha, het is inderdaad een grappige detail. Ik wist dit overigens nog niet, maar 't is goed bevonden Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Ik kende deze al, zeker leuk en. En dan noemt ze Michael 'een moordende, vreemdgaande, hypocriet'. Maar zelf bied ze zich wel aan en werkt half LS af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.