Johantjen Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2015 Hoi, Ik ben bezig met mijn heist setup maar er joinen nooit genoeg mensen, ik kan anders niet verder. Wie wilt mij joinen? Gta naam: Johantjen Lvl: 48 Setup naam: Prison Break - Station Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mightymike030 Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2015 voor op welke console?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johantjen Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2015 Xbox 360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JVO Geplaatst: 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2015 Ik ga je toevoegen, GT: Doriris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LosVenlocos Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2015 (bewerkt) Ik ben ook nog opzoek naar een crew, heb nog een laag level maar wel een redelijke ervaren gamer. ik zal je toevoegen. Bewerkt: 17 juni 2015 door LosVenlocos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.