Jump to content

[Xbox One] GTA Online


ThePredatorNLD

Recommended Posts

Hallo allemaal,

volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden.

Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games.

Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden.

Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset.

Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26.

Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD

Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden.

Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games.

Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden.

Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset.

Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26.

Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD

Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe.

Je rang is geen probleem! Ik voeg je vanmiddag even toe mijn naam is Mr FantasNick

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden.

Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games.

Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden.

Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset.

Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26.

Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD

Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe.

Je rang is geen probleem! Ik voeg je vanmiddag even toe mijn naam is Mr FantasNick

Top Nick, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...