ThePredatorNLD Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Hallo allemaal, volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden. Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games. Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden. Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset. Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26. Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Hallo allemaal, volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden. Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games. Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden. Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset. Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26. Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe. Je rang is geen probleem! Ik voeg je vanmiddag even toe mijn naam is Mr FantasNick Reageren
ThePredatorNLD Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Hallo allemaal, volg dit forum nu ongeveer een maand en ben zojuist lid geworden. Speel vaak een aantal keer per week een paar uurtjes GTA online, soms uiteraard ook andere games. Aantal vrienden van mij hebben dit spel ook en speel het ook met hun, maar niet iedereen is altijd online wat logisch is, dus wil mijn kring wat uitbreiden. Zoek mensen die ook vooral graag GTA online spelen om missies te doen of te racen, ben ook in het bezit van een headset. Ben pas sinds 10 maart eigenlijk een beetje echt actief geworden online na de heist update en zit inmiddels op rank 26. Gamertag Xbox Live: ThePredatorNLD Laat een berichtje achter in dit topic of voeg me even toe. Je rang is geen probleem! Ik voeg je vanmiddag even toe mijn naam is Mr FantasNick Top Nick, bedankt! Reageren
snakeyy77 Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Geplaatst: 25 maart 2015 Ik voeg ook toe , snakeyy77 Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Je kan mij ook toevoegen. Gametag: jverheul Level 65 Reageren
Tuppy09 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Voeg toe; Tuppy09 Level 42 Reageren
ThePredatorNLD Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Heb jullie allemaal inmiddels al toegevoegd, nog bedankt voor jullie reactie en vriendschapsverzoeken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.