Jump to content

Mooiste auto van gta 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Dukes :7

Sabre :7

coquette :7

Feltzer :7

hotknife :7

rat-loader :7

Dubsta :7

Casco :7

Stinger GT :7

Tornado :7

ik denk dat ik maar ff stop :puh:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sir_Ballas

4

• nolms

3

• AXIO

2

• .PhoeniX.

2

Geplaatst:

Oke, m'n vorige smiley-post was puur als grap bedoelt....

De auto's die ik toch wel mooi vind: Pegassi Zentorno, Grotti Turismo, Bravado Buffalo, Imponte Phoenix....

Ik kan wel een complete waslijst aan auto's gaan opnoemen, maar dit zijn momenteel de belangrijkste.

Wat is er zo mooi aan de Zentorno? Ja, hij is snel maar zooo lelijk.
Geplaatst:

Oke, m'n vorige smiley-post was puur als grap bedoelt....

De auto's die ik toch wel mooi vind: Pegassi Zentorno, Grotti Turismo, Bravado Buffalo, Imponte Phoenix....

Ik kan wel een complete waslijst aan auto's gaan opnoemen, maar dit zijn momenteel de belangrijkste.

Wat is er zo mooi aan de Zentorno? Ja, hij is snel maar zooo lelijk.

zentorno lelijk? ligt aan hoe je de kleuren combinatie doet en hoe je hem uitbouwt. ik vind mijn eigen zentorno wel mooi hoor

Geplaatst:

Zentorno! En om off-topic te gaan is mijn Pegassi Bati toch mijn favoriete voertuig of Buzzard. Zijn beiden ook snel. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zentorno is de mooiste auto van GTA V.

Is het mooiste te tunen.

Dit komt door de vele vlakken, rechte- en kromme lijnen.

Hierdoor krijg je een mooi parelmoer effect.

En aan de achterkant heb je de gaten die je met je tweede kleur mooi kunt accentueren.

Naast het exterieur is de Zentorno snel, heeft een goede handling, en ook nog een mooi geluid.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de Zentorno echt spug lelijk. Ik zou hem niet eens willen hebben in mijn garage, laat zo'n enorm geld bedrag willen spenderen aan een auto in Grand Theft Auto. Ik vind de mooiste auto de Benefactor Glendale, je kan hem op super veel manieren veranderen (de dak met bagage enzovoort.) Top auto! :D

Bewerkt: door Asphyxiated
Geplaatst:

Mooi of niet mooi is persoonlijk. Maar de Zentorno is enorm praktisch, daar kun je niet omheen. Snel, veel tuningsmogelijkheden, sterk, veel kleurcombinaties staan de auto goed, en nu met de Heists ook weer: je knalt zo overal naar toe. Handig als je lange stukken moet rijden.

Geplaatst:

Ik vindt de Warrener wel mooi. Ook veel tuningsmogelijkheden, en ik ben toch wel redelijk fan van de Nissan Skyline C10 en oude japanse wagens in het algemeen. :D

Geplaatst:

Ik vindt de Warrener wel mooi. Ook veel tuningsmogelijkheden, en ik ben toch wel redelijk fan van de Nissan Skyline C10 en oude japanse wagens in het algemeen. :D

Idd, de Warrener is gewoon een top bak, ik had een witte en naar een circuit racer gebouwd.

Later na was ik deze look beu en heb ik hem zwart gemaakt, originele wielen maar 1 maatje groter eronder gezet en rest alles origineel(behalve motor tuning).

Nu ziet ie eruit als een luxe opa bak, en dat vind ik stiekem wel zo gaaf.

Geplaatst:

Ik kan niet kiezen..

Qua geluid vind ik de Carbonizzare en de Turismo egt super vet klinken. Qua looks vind ik de Jester weer super vet. Niet dat die andere dan lelijk zijn ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...