Jump to content

[PS3] Spelers gezocht voor Heist-groep


Niethuileneh

Recommended Posts

Wij zijn opzoek naar 1(of meer) spelers die met ons (serieus) veel heists willen gaan doen. Helaas is er een ernstig gebrek aan fatsoenlijke GTA-spelers online en dus zoeken we het hier. heb jij een headset? heb je zin om veel geld te verdienen? enige skills is toch wel een vereiste, je level maakt niet uit. Er is genoeg ervaring in jet team om je verder te helpen. Laat dan je psn hieronder achter en dan voeg ik je toe. We zijn opzoek naar 1 speler, maar speel je graag Heist meld je dan gewoon.bHeist-finale payouts worden gewoon eerlijk verdeeld, en iedereen verdient dus hetzelfde(uitgezonderd de leader omdat deze moet investeren in de missie) Ben jij het dus ook schijt en schijt ziek dat je geen fatsoenlijke Heist kunt spelen? Meld je dan, dan hoop ik dat wij iets voor jou, en jij voor ons kan betekenen.

Bewerkt: door Niethuileneh
Link to comment
Delen op andere websites

nog mensen die ons willen joinen ? .. zie bovenstaand bericht , want we zoeken er een serieus persoon bij .

Met headset.

gisteravond zijn we ook weer dik een uur voor niks bezig geweest gezien er 1 Noob meespeelde die lekker zijn eigen ding bleef doen en daarom de Heist niet lukt .. Teamwork en een headset zijn dus een vereiste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat je mij een verzoek gestuurd had en heb geaccepteerd. Ik wil heel graag met jullie samenspelen ;).

Vandaag ga ik niet meer online kunnen komen door mijn werk (vaste nacht), morgen ben ik wel online van 10u tot 14u ongeveer, vrijdag van 13u tot 18u, zaterdag hetzelfde en zondag kan ik de hele dag wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...