NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Het helpt meestal wel dat er een aantal spelers in de dungeon zijn. Sommige eindbazen (merk je vooral later) zijn amper tot niet alleen te verslaan. Reageren
moechy Geplaatst: 17 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2015 Het helpt meestal wel dat er een aantal spelers in de dungeon zijn. Sommige eindbazen (merk je vooral later) zijn amper tot niet alleen te verslaan. Dat klopt inderdaad wel, maar dit hadden ze anders kunnen oplossen Reageren
Beltie Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Hallo ik heb wel is zitten te denken om dit spel voor de PC aan te schaffen, is dit een echte aan rader of zeg je kun je beter maar niet doen. Als ik op bol.com kijk bijvoorbeeld dan zie ik 4 verschillende soorten welke moet ik dan kiezen als ik heb zou willen kopen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Je hebt verschillende edities. Allen zijn verschillend. Je moet kiezen welke versie bij jou past. maar geloof me de normale editie is goed zat denk ik. Ik heb gehoord dat het spel bij PC gebruikers niet zo geliefd is. Verdiep je erin, kijk en lees reviews en gameplays. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.