Jump to content

Help ik kan geen invites sturen


Zoey12345

Recommended Posts

Goeie dag allemaal

Ik heb sinds maandag een ps4 daar voor altijd een ps 3

Dus ik heb mijn account met rank enz over gezet naar me ps 4

Dat ging allemaal goed kan ook gewoon online

Maar ik kan geen invites sturen

Hij geeft dat dan aan als ik bij een vriend wil joinen

Dus wie kan mij helpen

post-139712-0-39603500-1427364595_thumb.jpg

Bewerkt: door Zoey12345
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt ik heb dat ook sinds de laatste update maar je kunt nog altijd een vriend joinen als je met hem in een party zit door op z'n naam te klikken en dan toetreden tot sessie of als je in je vrienden lijst op zijn naam drukt en dan op "Wordt nu gepeeld" en dan op toetreden.

Invites sturen gaat helaas dan momenteel niet.

edit: dit werkt niet als hij in een invite only sessie zit trouwens

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem legt zichzelf toch uit? Je moet eerst de tutorial afmaken voor je online kan ;).

Nu zie ik wel dat je al een character had dus misschien moet je eerst dat character selecteren ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem legt zichzelf toch uit? Je moet eerst de tutorial afmaken voor je online kan ;).

Nu zie ik wel dat je al een character had dus misschien moet je eerst dat character selecteren ;).

als je de tutorial opnieuw doet raak je al je gta online gegevens kwijt. Dit probleem had ik eerst ook maar dat heeft zichzelf opgelost. Ik zou anders ff een ticket naar R* sturen. Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

als je de tutorial opnieuw doet raak je al je gta online gegevens kwijt. Dit probleem had ik eerst ook maar dat heeft zichzelf opgelost. Ik zou anders ff een ticket naar R* sturen.

Als je een 2e character maakt heb je de optie om opnieuw de tutorial te doen of om die te skippen. Daar raak je toch ook geen gegevens mee kwijt?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Sinds gisteren uit het niets hetzelfde probleem... Ik kan niet inviten en krijg dezelfde melding. Eerst tutorial volbrengen. Ik ben een week of 3 geleden over gegaan van ps3 naar ps4. Level 313 dus die tutorial is al ff geleden afgevinkt. Nog steeds een bug? Wel heb ik bij het opstarten ook sinds gisteren dat ik toch weer moet kiezen tussen story mode of online als hij standaard story mode inlaadt. In de settings staat netjes "opstarten online"..Hiervoor ging hij direct na taalkeuze automatisch door naar online. Geen update of wat ook...Herkent iemand dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...