Jump to content

Koeler playstaion 4


Zoey12345

Recommended Posts

Hoi allemaal

Als ik gta speel online en na een 1 uur hoor ik de koelers iets meer blazen

Maar als gta afsluit en gewoon in het menu zit is die weer rustig hebben juilie dag ook?

En maakt die meer geluid dan de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Het spelen van GTA kost veel meer rekenkracht dan het menu, de PS4 wordt dus warmer en de fans zullen meer lucht moeten verplaatsen om dit tegen te gaan. Hierdoor gaan de fans harder draaien.

Wanneer jij terug gaat naar het menu heeft de PS4 minder rekenkracht nodig en produceert dus ook minder warmte, de fans kunnen dus langzamer gaan draaien.

Ik heb zelf geen PS4, dus ik weet niet hoe luidruchtig deze is, maar je kan proberen jouw PS4 zo veel mogelijk ruimte te geven (dus niet in een hele krappe ruimte o.i.d.). Dan kan de PS4 meer verse (koele) lucht aanzuigen waardoor de fans minder hard hoeven te draaien.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Meer geluid als de ps3?

Als het goed is dan is de ps4 een stuk stiller.

Ik hoor hem ook wel iets tijdens GTA5, maar niet storend en al helemaal niet harder als de ps3.

zit er misschien een bak stof in? Of zoals bovenstaand beschreven in een te krappe ruimte?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...