Bennie1980 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Als ik GTA IV speel, begint het spel te haperen wanneer ik me verplaats per helicopter. Hierdoor wordt het moeilijk om bepaalde missies te volbrengen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Welkom op het forum! Op welk platform speel je GTA: IV? Reageren
Dastard Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Indien je op PC speelt (wat ik vermoed), probeer eens je draw distance te minderen. Dat zorgt ervoor dat het spel de gebouwen minder ver laadt en enkel laadt naarmate je dichter komt. Omdat je in een helicopter vliegt moet het spel redelijk veel laden. Reageren
Bennie1980 Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 Ik speel het inderdaad op de PC, zal het eens proberen. Thnx voor de tip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.