Jump to content

[Xbox One] Human Labs Heists


iSicK BeAt

Recommended Posts

Dag mensen,

Ik wou helemaal gek van de laatste setup van Human Labs. Hier moet je de EMP bezorgen bij Human labs.

Ik krijg steeds mensen: A: Zonder microfoon en B: Met het verstand van een baksteen. Ze beginnen letterlijk

met Rocket launcher op de bewakers te schieten terwijl het een stealth missie is :S.

Ik speel op Xbox One en ben opzoek naar mensen die mij door deze helse missie zouden willen helpen.

Gamertag is: HsF x SicKBeAt

Ben vanmiddag wel online :D En de komende 2 weken want ik heb vakantie :puh:

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is mee gemaakt terwijl ik probeerde de eerste 2 wachters probeer neer te halen met een sniper, de andere 3 gewoon dood gewoon met de Insurgent naar binnen jagen. Goh wat raar dat het alarm afging.

Ik speel op Xbox One mijn gamertag is LethalMaximus73. Voeg me maar toe als je nog zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiendag,

Ik heb precies het zelfde net als jou, dat mensen of een verstand hebben van een stuk cement, of dat mensen irritant gaan doen en niet op ready gaan. Maar ik ben al snel tot de conclusie gekomen dat het beste is dat je met een vast groepje van 4 man moet spelen om überhaupt verder te komen, je kan wel verder komen maar of je moet telkens wachten op andere spelers of ze gaan er als een malloot in het gevecht wat je juist niet moet doen ;) Communicatie is immers erg belangrijk ;) Ik heb nog een andere vriend waarmee ik gisteravond de hele avond bezig ben geweest met de setup van The Prison Break, we zijn nu bij de heist. Ik denk dat het handig als we elkaar toevoegen en dat we dan elkaar kunnen helpen.

Mijn gamertag is; XxSodaxC4lv3xX, en speel op de Xbox One

Ik ben de hele middag (5-4-2015) niet online ivm 1e paasdag dus ik ben pas vanavond online

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes Calve Pindakaas

Bewerkt: door CalvePinda
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...