B_Blaak Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Wat staat er bij je socialclub dan? Anders even een ticket naar R* sturen Reageren
gtavboy Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. ben je hackertje Reageren
AXIO Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. ben je hackertje Als hij dat was had hij zo weer zijn level Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. ben je hackertje Wat een stomme vraag Reageren
gtavboy Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. ben je hackertje Wat een stomme vraag ?? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 ik was gisteren nog level 56 op de ps4, maar toen ik vandaag online ging was ik opeens level 1. weet iemand hoe ik mijn level weer terugkrijg? ik heb het systeem enz al opnieuw opgestart. ben je hackertje Als hij dat was had hij zo weer zijn level #REKT Ik zou trouwens een ticket sturen naar Rockstar en kijken wat ze te zeggen hebben erover. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Je zou eventueel als je deze mogelijkheid hebt om je account te openen op een andere console. Dan zou je daar weer je account kunnen synchroniseren als je daar geen level 1 bent. Zou misschien kunnen lukken, maar ticket sturen naar R* is ook een optie. Kleine kans dat je dan überhaupt antwoord krijgt. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.