iSicK BeAt Geplaatst: 30 maart 2015 Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Dag mensen, Ik wou helemaal gek van de laatste setup van Human Labs. Hier moet je de EMP bezorgen bij Human labs. Ik krijg steeds mensen: A: Zonder microfoon en B: Met het verstand van een baksteen. Ze beginnen letterlijk met Rocket launcher op de bewakers te schieten terwijl het een stealth missie is :S. Ik speel op Xbox One en ben opzoek naar mensen die mij door deze helse missie zouden willen helpen. Gamertag is: HsF x SicKBeAt Ben vanmiddag wel online En de komende 2 weken want ik heb vakantie Groetjes Reageren
VertekendBeeld Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Zoek je alleen voor die ene missie/heist mensen of ook om andere heists te spelen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 Add me maar ben dit weekend wel online waarschijnlijk. Xbox One GT: Mr FantasNick Reageren
ThePredatorNLD Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Voeg maar toe, ThePredatorNLD Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 voeg me maar toe gt: KineticVermin79 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.