gtaplayer123 Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Geplaatst: 31 maart 2015 (bewerkt) Hallo mensen Ik en mijn maat zoeken hulp Wij hebben heist missies, maar de mensen die ons joinen zijn waardeloos met oa ze gaan snel dood kunnen niet overleven, kunnen niet schieten, kunnen niet rijden, of plegen zelmoord Als je ons wilt joinen moet je voldoen een paar eisen: het is niet moeilijk: 1. Je moet kunnen rijden 2. je moet kunnen schieten 3. je moet kunnen overleven 4. pleeg geen onnodige zelfmoord 5. je moet logisch kunnen nadenken (niet dat je van een berg afrijdt waar 1000 man staan) Wil je met ons mee doen: Voeg ons dan toe (WizenBrian) of (ferdinand12) Bewerkt: 31 maart 2015 door gtaplayer123 Reageren
hellmonster7 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Ik heb een berichtje gestuurd naar wizenbrian , wij zin ook met 2 en op zoek naar fatsoenlijke gamers ............. Reageren
tazmania Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Wizenbrian toegevoegd. Mijn gamertag: Bouncedsole. Reageren
gtaplayer123 Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Ik heb jullie beide toegevoegd. Morgen avond gta 5 ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.