herobriner007 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Wat hebben jullie met 1 April gedaan? Vertel het! Ik heb niks gedaan. Ik kon echt de frustratie zien bij andere mensen die iedere beweging van mij wantrouwden Dit moet ik vaker doen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Niks, ook niks uitgehaald. Te oud voor die rotzooi. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Ik ben vandaag niet verder dan de achtertuin gekomen al moest ik vandaag gewoon naar school, wat ik niet ben gegaan. Bewerkt: 1 april 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 5,6 gehaald voor eco schoolexamen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Niks, ook niks uitgehaald. Te oud voor die rotzooi. Wat is dit voor onzin. Bedoel je niet te jong? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Ik had alleen maar gezegd tegen een aantal klasgenoten: "Je schoenveter zit los, 1 april!". Voor de rest eigenlijk niets gedaan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Ja Bewerkt: 1 april 2015 door herobriner007 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Lol laat hem lekker als ie dat wil doen. Of ga jij daar tegenwoordig over wat iemand niet mag doen, sorry heb de moderator aanstellingen niet bijgehouden de afgelopen jaren dus als je erbij zit my bad. Anyway zelf geen 1 april uitgehaald. Mijn opleiding volgens mij wel, ze kondigden vandaag aan dat we een cijfer voor een tentamen terug zouden krijgen. Dat zou in de loop van de middag gebeuren. Ondertussen zit nog steeds iedereen op de whatsapp te klagen dat we nog geen cijfer hebben. Hehe golden Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Niks, ook niks uitgehaald. Te oud voor die rotzooi. Wat is dit voor onzin. Bedoel je niet te jong? Nee, geestelijk voel ik me bejaard. Edit: Gelijk reclame van GGZ over depressies. :O Bewerkt: 1 april 2015 door NickOwnage Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Geplaatst: 1 april 2015 (bewerkt) Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Ja Leuke profielfoto. Bewerkt: 1 april 2015 door Nyltje Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Wat ik met 1 april gedaan heb? Geen ene kut! Ademen ja. Een zinloze dag zonder iets speciaals. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Ben blij dat bij ons op school niemand meer 1 april shit deed, erg blij daarom. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Ik doe daar niet aan. Beetje onzinnig allemaal. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Ja Leuke profielfoto. Dankje. Die van jou ook Volgend jaar ga ik ontbijtkoek op de muren van de WC's op school smeren. Geloof het of niet, maar bij ons werd soms echt poep op de muren gesmeerd! Bewerkt: 2 april 2015 door herobriner007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.