NicolaB Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2015 Ik neem vandaag, op 2 april, altijd mensen beet... Veel leuker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2015 Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Ja Leuke profielfoto. Dankje. Die van jou ook Volgend jaar ga ik ontbijtkoek op de muren van de WC's op school smeren. Geloof het of niet, maar bij ons werd soms echt poep op de muren gesmeerd! das nog niks, bij ons (toen destijds) op de basisschool zat er schijt aan het plafond. En als je lekker zat te schijten gingen ze met een groepje op de deur slaan en schreeuwen :7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2015 Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen? Ja Leuke profielfoto. Dankje. Die van jou ook Thanks. Volgend jaar ga ik ontbijtkoek op de muren van de WC's op school smeren. Geloof het of niet, maar bij ons werd soms echt poep op de muren gesmeerd! Dan moet je zo'n toetje met slagroom van 19 cent kopen, dat met pudding. Dat slagroom in een wc papiertje doen en op de wc bril leggen. Als je wilt kan je nog wat er van eten en vervolgens leeg schudden boven de wc. Het lijkt nu op spetterpoep. xD Ik spreek uit ervaring.En als je lekker zat te schijten gingen ze met een groepje op de deur slaan en schreeuwen :7 In het oude gebouw gooide ze natte proppen wc papier over de deur. Nu kan dat niet meer, mr je kan nu wel de deur openmaken vanuit de buitenkant. Mrja da's niet heel erg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.