ole23 Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Hallo, Ik ben van plan om weer GTA VC te spelen.en ik ben beniewd hoeveel missies er zijn. want volgens mij zijn dat er niet veel.ik had wel gekeken op google maar op die sites roepen iedereen wat anders. Weet misschien jullie het? Alvast bedankt voor de antwoorden. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Er zijn zo'n 20 storyline missies, dan heb je nog de missies van Avery Carrington, de Cubans e.d. die ook weer ongeveer 20 missies zijn. Sommige businesses hebben ook nog wat missies, zoals Kaufman Cabs en de Malibu Club. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Het hangt er vanaf welke missies je meetelt. Je hebt hoofdmissies, die je nodig hebt voor het verhaal en zijmissies die je niet per se hoeft te spelen. een missieoverzicht staat op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_Vice_City) Reageren
elbrien Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 een hele hoop dat weet ik wel >>> Door Big Boss: Ik denk dat de topic starter een concreet aantal verwacht. Dit bericht is dan ook van weinig toegevoegde waarde ... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.