Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V PC Trailer Online!

Daar is hij dan een spectaculaire nieuwe Grand Theft Auto V PC trailer! Zoals je kunt zien wordt het lange wachten beloond. Met een goede PC ziet Grand Theft Auto V er dus super fantastisch uit!

Het muzieknummer achter de trailer is opgebouwd uit samples van ingame Grand Theft Auto V muziek en bevat zang van MNDR en Killer Mike. Het nummer heet Lock & Load. Meer informatie over het muzieknummer en de volledige versie van het nummer is te vinden op de website van RollingStone magazine. Dit nummer zal met de release van de PC versie zijn te horen op het nieuwe radiostation The Lab. smile3.gif

UPDATE: De trailer is vanwege de hoge resolutie en de 60fps nogal groot. Je moet dus even wachten tot de trailer op je PC is geladen omdat hij zo groot is en tevens zoveel mensen hem willen zien. puh2.gif

Op dinsdag 14 april 2015 komt Grand Theft Auto V naar de PC. In de komende dagen zal nog meer informatie bekend worden gemaakt over de PC versie.

Bron: Rockstar games Newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ziet er helemaal prima uit verder, maar in principe betalen de PC-gamers zometeen de volle pond voor een game die al 2 jaar oud is en niet echt iets nieuws heeft ten opzichte van console gamers. Eerst brengen ze het spel uit voor de ps3/xbox360, daarna brengen ze het spel 'net iets beter' uit voor de ps4/xbox1 en na 2 jaar eindelijk voor de pc zonder echt wezenlijke aanpassingen. Zal winst technisch wel het best zijn voor het bedrijf, maar valt me tegen van Rockstar Games.

Uhum, 1,5 jaar. En als je de game voor het eerste speelt, dan is het gewoon een nieuw spel. Ondanks dat hij 1,5 jaar geleden is gemaakt.

Verder vond ik de trailer eigenlijk een beetje tegenvallen :$ . Khad er meer natuur in verwacht...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja oke het is niet de trailer waarop ik hoopte die muziek is echt bagger.

De beeld kwaliteit op Fullscreen had iets mooier gekund op Full HD...

Desondanks haal ik het spel wel zeker weten op in de Winkel,

Misschien met de nieuwe updates dat alles er net even iets smooter komt uit te zien.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik soms doe is gewoon rondrijden met de fiets of scooter en dan genieten van de reclamebordgrappen. Of lekker naar Mount Chiliad en dan een wandeltocht. Bij de 360 versie deed ik dat al, maar nu zeker. Ook lijkt het me heerlijk op met die drugs als meeuw rond te vliegen en te kijken.

Haha ja dat doe ik ook heel vaak, met de first person is het nu nog indrukwekkender! :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Doet gewoon pijn aan m'n ogen zeg. Ik zal 'm niet kopen, denk dat mijn PC al kraakt als ik het schijfje er in doe, maar degenen die hem goed zullen kunnen spelen zullen er vast en zeker enorm van gaan genieten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...