GTAKevin023 Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Hey, Sinds een update kan je nu bellen met whatsapp. Maar je kan ook groepschatten. Zou je in de toekomst misschien zelfs kunnen groepsbellen?? :D Net als met een walkie talkie. Dat je in het begin met 5 mensen + jijzelf kunnen praten via telefoon Wat denken jullie? Gr GTAKevin023. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Is deze update alleen voor Android? Aangezien ik deze optie (nog) niet heb op mijn Iphone? Vriendin van mij heeft het wel op de Samsung. Ontopic: Zou me inderdaad wel vet lijken, eerlijk gezegd denk ik wel dat er een kleine kans is dat dit gebeurd. Bewerkt: 2 april 2015 door NickOwnage Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Alles is mogelijk, 't zou wel eens een vette toevoeging kunnen zijn. Maar ik vind het maar vreemd dat ik ook geen update heb ontvangen van Whatsapp (Windows Phone). Zal zometeen even checken. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Android, I love u! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Het is Android only. Serieus?! Waarom alleen maar voor Android, zo'n update hoort namelijk voor alle mobiele platformen te zijn. Eigenlijk is 't een zware teleurstelling voor non-Android gebruikers. En Whatsapp bracht voorheen altijd updates uit voor Windows Phone en iPhone en deze alleszins niet.. Bewerkt: 2 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
Together Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Het zal wel iets hebben te maken met de software. En niet veel mensen hebben een Windows Phone. Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Het is Android only. Serieus?! Waarom alleen maar voor Android, zo'n update hoort namelijk voor alle mobiele platformen te zijn. Eigenlijk is 't een zware teleurstelling voor non-Android gebruikers. En Whatsapp bracht voorheen altijd updates uit voor Windows Phone en iPhone en deze alleszins niet.. Ik heb gezien.. 2 vrienden van me, 1 met iPhone, 1 met Windows Phone. En bij beide staat dat als ik een van hen wil bellen staat er dat hij zijn WhatsApp moet updaten Het zal wel iets hebben te maken met de software. En niet veel mensen hebben een Windows Phone. Dat heb je toch echt mis.. Er komen steeds meer Windows Phone gebruikers, al hoewel de markt op dit moment nog niet enorm groot is, het wordt steeds groter. App producers vinden het dus nutteloos om hun geld te besteden aan een kleine markt. Maar.. Als je eenmaal een app hebt uitgebracht vind ik inderdaad wel dat de app up-to-date moet blijven! >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Je kan je bericht bewerken met de Bewerk-knop. <<< Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Ik blijf met m'n Windows Phone gewoon, lekker, ouderwets spraakberichten sturen. Windows Phone wordt trouwens steeds groter. Ik steeds meer apps downloaden die vrienden ook hebben op iOS of Android. Ik denk zelf dat als Windows 10 straks uit komt dat het alleen maar beter wordt voor de Windows Store. Bewerkt: 2 april 2015 door Nyltje Reageren
Faex Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) De update voor iOS komt er nog aan ^^ (Dus niet ''Android only'', nu misschien... maar voor iOS komt eraan) Bewerkt: 2 april 2015 door Faex Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 april 2015 Rapport Geplaatst: 3 april 2015 Dan zal hij toch ook wel op Windows Phone komen? Maar ik houd het voorlopig wel bij m'n oude openklap Samsung telefoon! Reageren
Michael Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 (bewerkt) Het zal wel iets hebben te maken met de software. En niet veel mensen hebben een Windows Phone. Wat? Windows Phone heeft een enorme community. Ik denk overigens dat er wel miljoenen applicaties online staan voor Windows Phone! Er zijn inderdaad niet super veel mensen met een Windows Phone in Nederland, maar als je al kijkt richting India. Daar hebben veel mensen een Windows Phone..? Bewerkt: 13 april 2015 door Asphyxiated Reageren
Mrkwark Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Geef mij maar gewoon 06 bellen dat werkt gewoon beter, ik heb namelijk altijd last van zacht geluid wat ik bij normaal bellen niet heb. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Wat zijn mensen veeleisend zeg. Gratis berichtjes sturen is al heel wat, en nu zelfs bellen? Moet niet gekker worden Reageren
Venzio Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Wat zijn mensen veeleisend zeg. Gratis berichtjes sturen is al heel wat, en nu zelfs bellen? Moet niet gekker worden Het is niet echt 'gratis' als je gewoon voor je internet moet betalen. Beetje rare reactie van je, als iedereen straks een gratis auto krijgt weiger je die uit principe dan af? "Ja, ik ben blij met mijn 'gratis berichtjes", het lijkt me logisch dat iedereen zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk wilt, je zou gek zijn als je dat niet wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.