LonelyHowl Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Strak/Modern maar toch een beetje vintage-achtig Grootte: 500x150px Voorbeeld: Ik wil er graag een wolf op, moet wel bij het design passen, voor de rest is alles prima! Tekst: LonelyHowl (in een mooi bijpassend lettertype! Rand: maakt niet uit, als het maar bij het design past Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): - Bewerkt: 5 april 2015 door LonelyHowl Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 5 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Geen reactie jammer genoeg.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Aangezien niemand dit wil doen en ik jou op de chat verteld heb dat ik het wilde doen. Ik ga wat proberen! Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Aangezien niemand dit wil doen en ik jou op de chat verteld heb dat ik het wilde doen. Ik ga wat proberen! Thanks Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Hij is klaar! Ik had een groot gedeelte van de signature over dus ik heb daar de wolf geplaatst. Niet vintage maar ik hoop dat je hem mooi vindt! Veel plezier ermee! [img=http://i61.tinypic.com/25g71gw.png] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.