MidnightMayhem Geplaatst: 2 april 2015 Rapport Geplaatst: 2 april 2015 Beste forummers, Wederom ben ik hier om jullie weer lastig te vallen met mijn tig aantal vragen Sinds deze ochtend heb ik een probleem met het startmenu van Windows 8.1. Twee apps die ik vaak gebruik, mijn agenda en mijn mail, verschijnen plots niet meer op mijn startmenu. Indien ik op deze klik, dan opent hij niet meer, hoewel hij wel een venster in mijn taakbalk laat verschijnen (leeg weliswaar). Hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Dippie Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 Probeer de apps eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Mogelijk is er een fout ingeslopen in de programmacode. Heb je ook de nieuwste updates voor Windows geïnstalleerd? Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) Je icon cache is denk ik om zeep, probeer je icon cache te rebuilden. Bewerkt: 19 april 2015 door DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.