Jump to content

Dieren in next gen gta:O


super_senne

Recommended Posts

Helaas nog altijd niet. Geen idee waarom trouwens, maar zowel bij de previous-gen versie als de 'current-gen' versie van GTA V heb je in GTA Online geen dieren. En dan ook echt geen enkel soort.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer genoeg niet, ik dacht dat ze dat wel hadden gezegt toen ze hem aangekondigd hadden maar dat weet ik niet meer zeker.

Er zijn wel meer dieren bij gekomen in de current-gen versie van GTA V. Maar het lijkt me niet dat Rockstar Games heeft gezegd dat er dieren in GTA Online zouden komen. Weliswaar deden hier en daar wat geruchten de ronde, maar daar heb je natuurlijk dus niets aan tot het officiëel aangekondigd wordt. :puh:

@Hieronder: Dit forum is juist bedoeld om vragen te stellen over Grand Theft Auto, ongeacht wát voor vraag het is. Hij had het gerust kunnen opzoeken, maar dan geldt dat voor iedere vraag over GTA. En dan zou dit forum zijn naam niet waard zijn, toch?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee waarom trouwens

Netwerkverkeer. Alles dat zich verplaatst moet in sync gehouden worden. Al de data omtrent posities, health, armor, wapens, schade aan auto's, etc, etc, etc moet constant worden uitgewisseld tussen alle verschillende in de lobby zodat iedereen hetzelfde ziet. 't Zou mij geenszins verbazen als je er 200 megabyte per uur doorjaagt tijdens het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...