NickOwnage Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Ik heb een vraag rondom de achievement: Respect++ Momenteel gebruik ik "Addblock" en heb ik vorige week geklikt op deze site deactiveren. Op dit moment heb ik dus gewoon advertenties op de website. Echter unlocked deze achievement niet. Moet je deze voor een bepaalde tijd geen blocker gebruiken? Ik gebruik GTAgames.nl ook vaak op de mobiel waarop ik geen addblocker heb staan. "85 leden hebben deze achievement unlocked." De achievement is dus haalbaar maar hoe? Reageren
Michael Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Mocht je deze achievement niet automatisch krijgen, dan moet je even hier een topic maken en dan kan je deze achievement aanvragen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Bedankt! Ik wist niet dat dat subforum daarvoor diende. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.