Jump to content

Spelers die alleen een missie joinen om geld op te strijken

Recommended Posts

Geplaatst:

Het overkomt mij de laatse tijd vaak dat als ik een missie met een aantal spelers doe er enkele zijn die de hele missie op de zelfde startplek blijven.

Alsof ze alleen joinen om aan het eind van een geslaagde missie het geld op te strijken .

Klopt mijn vermoeden en is hier iets aan te doen?

Geplaatst:

Klopt, veelal heb je mensen in de game die graag veel geld/XP willen verdienen zonder er veel voor te hoeven doen.

Bij makkelijke missies maakt dit niet zo heel veel uit maar bij missies zoals Heists en dergelijke zijn de spelers nodig. Daar zullen ze vaak ook niet stilstaan omdat de missies anders niet voltooid kan worden. Nadeel dat je daar spelers tegenkomt die juist de intentie weer niet hebben om de missie te halen.

Community is nou eenmaal wat het is. Rotte appels heb je altijd, gewoon persoon blokkeren/aangeven dat je niet meer met ze wil spelen doormiddel van een Reputatie systeem enquete in te vullen als je Xbox hebt tenminste.

Geplaatst:

Idd, je hebt de laatste tijd meer en meer van dat soort spelers. Bij de Heists zelf verander ik nooit het percentage van mensen die ik niet ken, niet hebben meegewerkt aan de set ups. Enkel vrienden en mensen die alles mee gedaan hebben krijgen iets meer, de rest zet ik meestal zelfs op 10 of 5%. Zeker die gasten die je berichten sturen en blijven zeuren dat ze meer geld willen. Bij mij is het heel simpel, je werkt mee aan de set ups en daarna de heist dan krijg jij wat je verdient, ga je zeuren dat je meer geld wilt krijg je het compleet tegenovergestelde .. minder geld dus, staat het percentage je niet aan ga je maar weg en zoek ik wel iemand anders ;).

Geplaatst:

Idd, je hebt de laatste tijd meer en meer van dat soort spelers. Bij de Heists zelf verander ik nooit het percentage van mensen die ik niet ken, niet hebben meegewerkt aan de set ups. Enkel vrienden en mensen die alles mee gedaan hebben krijgen iets meer, de rest zet ik meestal zelfs op 10 of 5%. Zeker die gasten die je berichten sturen en blijven zeuren dat ze meer geld willen. Bij mij is het heel simpel, je werkt mee aan de set ups en daarna de heist dan krijg jij wat je verdient, ga je zeuren dat je meer geld wilt krijg je het compleet tegenovergestelde .. minder geld dus, staat het percentage je niet aan ga je maar weg en zoek ik wel iemand anders ;).

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik hoop alleen dat R* ervoor kan zorgen dat je dan weer terug gaat naar het invite scherm. Nu moet alles overnieuw geladen worden als er 1 weg gaat om wat voor reden dan ook, hierdoor worden de wel willende spelers onnodig gestraft met xtra laadtijden :( .

Dit verpest eigenlijk het plezier in de Heists bij mij.

Geplaatst:

Ik heb een PS3 dus het lijkt er op dat ik er dan niet veel aan kan doen.

Laatst overkwam het mij idd ook bij een Heists dat iemand 3 sec voor het voltooien van de heists express deze liet mislukken, wat voor belang zou iemand daarbij kunnen hebben ?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een PS3 dus het lijkt er op dat ik er dan niet veel aan kan doen.

Laatst overkwam het mij idd ook bij een Heists dat iemand 3 sec voor het voltooien van de heists express deze liet mislukken, wat voor belang zou iemand daarbij kunnen hebben ?

"Some people just want to see the world burn." Geen eigen belang, gewoon dwarsliggen.

Bewerkt: door NickOwnage

Krijg langzamerhand het idee dat spelers steeds vervelender worden, vooral op het gebied qua Contant Missions en Heists.

Ik had ook vaak genoeg aanvaring met mensen die niet eens serieus zijn met missies, en je constant onder rijden als je bijvoorbeeld een document wilt afleveren. Daarom doe ik tegenwoordig alleen missies in m'n eentje, want dat vond 'k een stuk handiger :puh:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Precies dit zei ik gister ook al tegen mijn 'crew' over de headset.

Het is verschrikkelijk irritant dat enkele het werk moeten doen en de andere gewoon staan te blijven staan.

Ik zorg met oog op daarom dat ik alleen heists en grote missies doe met mijn vrienden en crew leden om zo dus niet een dikke vieze tegenvaller te krijgen.

Inderdaad vervelende spelers die niets doen, je omver rijden, of je voertuig vernielen.

Spelers die niets doen is bij Heists spelen zeer vervelend.

Voor iedereen die nog op zoek is naar een speler die wel actief en serieus aan de job mee doet.

Die kan mij uitnodigen! (Ik speel vaak 's avonds en op console PS3. Met headset).

Bewerkt: door RyanDanah
Geplaatst:

Ik ga vanavond ook maar weer eens proberen een Heist in elkaar te krijgen, wordt gettattooeerd dus heb wel even tijd dan als afleiding haha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...