Together Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Hallo, Als aller eerste, ik weet niet als dit in het goede subforum staat. Mijn geluid op mijn pc doet het dus niet. De melding is: De audioservice wordt niet uitgevoerd. Als ik op probleem oplossen druk komt er dit te staan: Ik heb ook al gezocht op internet. Er stond dat ik naar services.msc moest gaan. Ik zocht naar Windows Audio en klikte op starten. Toen kreeg ik deze melding: Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Heb je de drivers van je moederbord/geluidskaart geinstalleerd? Reageren
Together Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Nee, ik heb gewoon een laptop. Weet niet als het uitmaakt, maar ik heb dus geen externe videokaart. Hoe moet ik het dan doen? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 (bewerkt) Weet je het type van je laptop? Zoek anders even op Google ''Type laptop sound drivers''. Dan vind je vast wel wat. Als je wat hebt gevonden gewoon installeren, dan zou hij het moeten doen. Bewerkt: 7 april 2015 door Gta Ripper Reageren
Together Geplaatst: 7 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Ik heb gezocht. Ik heb een Asus X75A. Ik heb er een paar gevonden maar die werkten niet, of ik doe het verkeerd. Kan iemand het mij uitleggen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Na wat simpel Google werk vond ik dit. Hopelijk werkt het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.