Jump to content

kan ik gta 5 spelen als ik arma 3 kan spelen op pc?


saluke

Recommended Posts

Ik betwijfel het ten zeerste. Die GPU is ongeveer on par met de 9800 GT die als minimum vereiste wordt gesteld. Misschien zal het wel lukken op de laagste settings. Fabrikanten pakken heel graag uit met "Core i7" (zoals te zien in jouw post d.m.v. koeienletters) maar de grafische prestaties zijn heel erg vaak ondermaats.

Link to comment
Delen op andere websites

kleine sidevraag... ik heb het idee dat ik het verschil tussen 30 en 60 fps gewoon niet zie. Dus zou veel eerder op medium/high spelen met een lagere fps. Maar hoe kan het dat ik dat verschil niet zie en anderen wel, en mis ik dan iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor dat je het voor jezelf eens uitmaakt: http://30vs60.com. De film industrie (en bij uitbreiding de consoles) heeft 24 fps als standaard gekozen omdat dit het minimum aantal frames is dat benodigd is voor het menselijk oog om een beweging als vloeiend te ervaren (en niet als een slideshow).

Link to comment
Delen op andere websites

Na dit te lezen te hebben "Aangezien geen enkele PC hetzelfde is heeft PCGamer ook al naar de instellingen van GTAV gekeken. Er blijken dus een stuk of 30 opties te zijn waarmee je naast vanzelfsprekende dingen als resolutie ook meer geavanceerde grafische effecten aan en uit kan zetten. Hierdoor draait het spel zowel vloeiend op de minimale PC als grafisch superieur op de snelste computer. Hierdoor is het spel dus op alle computers speelbaar die binnen de GTA5 systeemeisen vallen."

uit deze post http://www.gtaforum.nl/topic/134327-pcgamer-heeft-gta5-al-mogen-spelen-op-pc/

Kan ik hieruit opmaken dat ik het spel met rond de 40 fps kan spelen? Mijn pc haalt de minimum eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...