Jump to content

kan ik gta 5 spelen als ik arma 3 kan spelen op pc?


saluke

Recommended Posts

Ah thanks, ik zie niet echt verschil, maar merk het wel. Het is wat rustiger voor de ogen. Na jouw link nog even verder gekeken en deze tegengekomen. Daar kom ik het nog beter zien: https://frames-per-second.appspot.com/

Zoals je daar ziet, het probleem is dat je ogen eigenlijk geen verversingen ziet(fps of hertz) maar gewoon beweging, dus als de bal heel traag beweegt zal 10fps bij wijze van ook al vloeiend over komen.

Gaat de bal sneller maar op 10fps, zal het schokkender over komen omdat de verversing niet snel genoeg gaat om de bal vloeiend te laten bewegen, wat bijvoorbeeld op 20fps wel vloeiend kan zijn.

Gaat het nog sneller, moet je naar bijvoorbeeld 40fps gaan, maar over het algemeen is het meestal rond de 30fps voldoende, al zorgt 60fps voor net dat beetje extra waardoor het vloeiender over komt.

Mocht je maximaal 10fps kunnen doen, maar je hebt bijvoorbeeld 20fps nodig, kan je kiezen voor motion blur, daardoor lappen frames elkaar over waardoor het vloeiender lijkt.

Dat is wat bij films gebeurd, die draaien veelal op 24fps maar maken behoorlijk gebruik van motion blur, zet je beeld maar eens op pauze, je ziet meerdere frames.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...