Jump to content

Fases GTA V (ben er heel druk mee geweest)


super_senne

Recommended Posts

Fases GTA V

Nu de GTA V versie voor PC bijna uit is dacht ik laten we de fases van heel GTA bespreken!

Fase 1 aankondiging:

Veel mensen waren hellemaal hyped! Iedereen dacht: jammer dat we nog zo lang moeten wachten!

Fase 2 een jaar tot 2 jaar na aankondiging: R* liet weinig meer van zich horen, de mensen waren minder hyped. de trailers die in die tijd uitgekomen zijn hebben minder views.

Fase 3 enalaatse fase voor de release: R* merkte dat de hype wat afnam en bekogelde ons met info screenshots previews en trailers, langzamerhand kwam het artwork naar voren.

Fase 4 de laatste loodjes wegen het zwaarst: de dagen naar GTA V kon je nu bijna op 1 hand tellen en in Amerika was ie al uit, dus wij voelden ons zwaar kut. Mensen waren zwaar hyped!

Fase 5 24 uur voor en na de relaese: voor de release was iedereen zenuwachtig en wij zaten op school alle trailers nou nog eens goed doorkijken. Tijdens de release was druk. Na de release waren veel mensen ziek thuis gebleven(in mijn broers klas waren er 3 mensen op school) en de nederlander die wel naar school ging kon niet wachten tot die thuis was.

Fase 5 de eerste 2 weken na de release: er verschenen steeds meer filmpje op youtube en iedereen was Gta aan het no-liven.

Fase 6 eerst 2 weken van gta online: DRAMA

Fase 7.50 toen online speelbaar werd: online was gefixt en er kwamen steeds meer updates, maar mensen zeurden over de langverwachte heists.he

Fase 7.50 tijdens de update tijd: de next gen versies van GTA werden gehypet, en er kwam een gerucht dat gta next gen in first person mode speelbaar was.

Fase 8: de NG versie kwam uit!

Fase 9: er kwamen weer een paar updates, maar mensen wouden eigenlijk de heist update gewoon spelen!

Fase 10: de heists werden gehypet door vele kleine trailers en een grotere.

Fase 11.50: de heists waren uit en rockstar servers lagen er uit!

Fase 11.50: rond diezelfde tijd kwam er een officiële aankondiging voor PC versie van GTA

Fase 12:'er kwamen veel screens van de pc en een trailer!

Fase 13 nu: spreekt voor zich

Vonden jullie dit leuk? En moet ik dit met volgende GTA weer doen?

Zeg het!

Disclaimer: ik schrijf hoe ik het heb beleeft, ik heb niet alles goed.

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik weet niet goed wat we hier mee moeten? Het is zeker wel eens leuk om uitgezet te zien, maar het kan wel wat beter uitgewerkt worden, meer informatie... is het volledig? Er zijn hier meerdere vragen waar je eens bij kunt stilstaan. Ik zou tussen Fase 6 en 8 bijvoorbeeld wel de verschillende DLC's vermelden.

En moet je het voor de andere games doen? Beter niet. Ik heb de releaseperiode van de andere games nooit zo meegemaakt als die bij V en dit is bij jou wellicht ook het geval. Als dat basisconcept, jouw ervaring van die periodes, wegvalt dan kun je zo'n idee beter laten voor wat het is.

Maar de grote vraag is wat je er nu mee wilt doen? Je kunt het verder uitwerken, maar dan zal het meer en meer op een tijdlijn lijken, wil je dat wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik weet niet goed wat we hier mee moeten? Het is zeker wel eens leuk om uitgezet te zien, maar het kan wel wat beter uitgewerkt worden, meer informatie... is het volledig? Er zijn hier meerdere vragen waar je eens bij kunt stilstaan. Ik zou tussen Fase 6 en 8 bijvoorbeeld wel de verschillende DLC's vermelden.

En moet je het voor de andere games doen? Beter niet. Ik heb de releaseperiode van de andere games nooit zo meegemaakt als die bij V en dit is bij jou wellicht ook het geval. Als dat basisconcept, jouw ervaring van die periodes, wegvalt dan kun je zo'n idee beter laten voor wat het is.

Maar de grote vraag is wat je er nu mee wilt doen? Je kunt het verder uitwerken, maar dan zal het meer en meer op een tijdlijn lijken, wil je dat wel?

eindelijk opbouwende kritiek waar ik wat mee kan!

in principe was hem mijn bedoeling om mensen na te laten denken over de tijd die we gehad hebben.

En ik heb met de reden van narukami wat informatie weggelaten!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je dit allemaal had getypt, maar mensen konden deze informatie zelf wel opzoeken hoor :7

Had gekunt... hoef je nu niet meer te doen.

Leuk lijstje als het je bezig houdt, maar voor mij had je hem niet hoeven maken.

Daarbij is dit lijstje alleen relevant voor anderen als alle info correct en compleet is. Zolang dit niet het geval is, blijft het een lijstje voor jou persoonlijk

en had je hem in mijn optiek net zo goed als Word bestand op je pc kunnen laten staan...

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

De V hype is nog lang niet voorbij, de PC versie is nog niet eens uit. De modscene zal zowaar uit de dood opstaan door de mogelijkheden die dat gaan brengen.

Als de mod-scene zo groot wordt als San Andreas gaat de Hype train nooit stoppen! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...