GospGTA Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 (bewerkt) Hi allemaal, Sinds een tijd heb ik het probleem dat als ik probeer te schieten in GTA 5 (zowel online als singleplayer) dat het character soms wel, en soms niet schiet. Dan zal je denken: Dat ligt aan de R2 knop op je PS4 controller, maar als ik bijvoorbeeld in een auto zit en gas geef, dan pakt ie 'm wel altijd. Een beetje raar dus, heb ik misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb echt geen flauw idee meer. Weet alleen dat het heel raar is. Wie o wie biedt de helpende hand? Mvg, GospGTA Bewerkt: 8 april 2015 door GospGTA Reageren
gtavboy Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 Hi allemaal, Sinds een tijd heb ik het probleem dat als ik probeer te schieten in GTA 5 (zowel online als singleplayer) dat het character soms wel, en soms niet schiet. Dan zal je denken: Dat ligt aan de R2 knop op je PS4 controller, maar als ik bijvoorbeeld in een auto zit en gas geef, dan pakt ie 'm wel altijd. Een beetje raar dus, heb ik misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb echt geen flauw idee meer. Weet alleen dat het heel raar is. Wie o wie biedt de helpende hand? Mvg, GospGTA volgens mij is er nu een update geweesr waarbij ze dat weer hebben verbeterd Reageren
GospGTA Geplaatst: 8 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2015 Ik heb het helaas nog steeds, vooral als ik net gejoined ben, dan moet ik echt 20 keer op R2 drukken wil die een kogel afvuren. Eén keer geschoten te hebben dan gaat het wel beter maar nog steeds schiet ie vaak niet Reageren
gtavboy Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 ligt het misschien niet aan de controller of console ? Reageren
nolms Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Heb je al geprobeerd je controller te resetten door met een pinnetje in dat kleine gaatje aan de achterkant te prikken. Weet niet of het werkt hoor maar je kunt het altijd proberen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) Heb je het niet zo ingesteld dat je met L1 kan mikken en met L1+R1 kan schieten? Bewerkt: 9 april 2015 door GolfG60 Reageren
joshua22 Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Heb dit probleem ook, zeer irritant. Het rare is dat het met een andere controller wel goed werkt. Bij andere shooters werkt de controller die ik normaal gebruik wel gewoon. Ook haalt deze controller bij fifa niet de maximale sprint snelheid. Reageren
athlon67 Geplaatst: 15 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2016 Hallo allemaal Ik heb zindts kort het zelfde probleem met schieten op gta 5 en ook zo wel ofline als online Kan mij dus ook niet eens meer verdedigen al mijn wapens weigeren grrrrrrrr help Reageren
athlon67 Geplaatst: 15 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2016 Heb je al geprobeerd je controller te resetten door met een pinnetje in dat kleine gaatje aan de achterkant te prikken. Weet niet of het werkt hoor maar je kunt het altijd proberen. heb ik gedaan maar geen verandering Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.