Jump to content

Steam of bol.com


Sublime

Recommended Posts

Rockstar Games heeft nog nooit gebruik gemaakt van VAC; alle online functionaliteiten gaan dan ook via Rockstar's servers en Social Club.

Wat mij betreft:

Steam: Onmiddellijk downloaden. Geen gedoe met 7 DVD's. Automatische updates.

Retail: Instructieboekje/handleiding, kaart en/of poster.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus voor Mod support is het beter om voor de DVD versie te gaan? En heeft de retail versie geen updates of wat?

Tuurlijk, maar die zul je handmatig moeten updaten.

Bij multiplayer word je vaak geattendeerd om te updaten.

Dus als je alleen single player speelt....mis je de updates totdat je multiplayer start.

Je hebt toch GTA IV (ik hoop dat ze GFWL eruit flikkeren)

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dan toch maar voor de fysieke versie denk ik. 7 DVDtjes gaat ongetwijfeld sneller dan 60GB downloaden...

Bij mij was het binnen 3 uurtjes klaar! 8)

Pfffff, in een best-case zou het bij mij 34 uur kosten om te downloaden. Dan houd ik nog geeneens rekening met het wegvallen van de verbinding :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat tot nu toe altijd nog voor fysieke versie, aangezien je er dan een mooi doosje, boekje en plattegrond bij krijgt. Alleen nu je zoveel DVD's nodig hebt kan je je afvragen of het nog wel van deze tijd is.

Ze hadden er ook gewoon een downloadcode in kunnen doen.

Daarnaast merk ik dat ik mijn DVD spelers in mijn PC steeds minder gebruik. Het is echt een opberglade geworden voor dat ene spel wat ik speel. Veel meer alternatieve spellen die sowieso al niet op DVD uitkomen heb ik al via Steam.

Ik denk dus dat tijden veranderen en dat dit een van de laatste PC spellen wordt die ik op DVD heb en dat ik dus in de toekomst alleen nog collectors edities voor de PS4 koop.

Mocht je gaan voor de fysieke versie dan kan je het preorderblokje op de index pagina gebruiken. Zo krijgt GTAGames.nl ook een zeer klein beetje van het bedrag zodat we onze rekeningen kunnen betalen om online te blijven. :)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat tot nu toe altijd nog voor fysieke versie, aangezien je er dan een mooi doosje, boekje en plattegrond bij krijgt.

dit is inderdaad wel leuk.

EN LET WEL als je de fisieke versie koopt heb je de dvd NIET nodig om te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat tot nu toe altijd nog voor fysieke versie, aangezien je er dan een mooi doosje, boekje en plattegrond bij krijgt. Alleen nu je zoveel DVD's nodig hebt kan je je afvragen of het nog wel van deze tijd is.

Ze hadden er ook gewoon een downloadcode in kunnen doen.

Daarnaast merk ik dat ik mijn DVD spelers in mijn PC steeds minder gebruik. Het is echt een opberglade geworden voor dat ene spel wat ik speel. Veel meer alternatieve spellen die sowieso al niet op DVD uitkomen heb ik al via Steam.

Ik denk dus dat tijden veranderen en dat dit een van de laatste PC spellen wordt die ik op DVD heb en dat ik dus in de toekomst alleen nog collectors edities voor de PS4 koop.

Ik vraag me af waarom ze dat dan niet gewoon op Blu-ray ofzo doen.

Voor de rest vind ik collectors editions wel echt cool, maar vaak echt te prijzig voor wat prullaria dat je erbij krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...