Cill_Blinton Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Hallo iedereen, Ik ben Cill_Blinton en zoals jullie misschien al zagen heb ik enkele vraagjes, ik ben slechts level 22. Ik heb sinds vandaag mijn headset aangesloten, maar ik heb een klein probleempje, ik ben 12 j en spreek dus niet echt goed engels, is er een manier om enkel met Belgen en / of Nederlanders op een map te zitten? Dat zou al een stuk handiger zijn. Mvg, Cill_Blinton Reageren
Niked Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Als je een crew joint met belgen en nederlanders heb je de optie om via het pauze menu sessies te joinen waar crewmaten zitten. Al zullen er natuurlijk ook andere bijzitten. Is dit een antwoord op je vraag ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) Zo'n functie zit niet in GTA: Online*, maar je kan het bij sommige aan de naam zien. (Nederlandse PSN ID) En je kan het altijd controleren door naar je contactlijst op je telefoon te gaan,diegene aanklikken > Show Profile > één of twee tabjes naar rechts (R1). Dan staat daar vaak een taal. * Je kan wel zoals hierboven gezegd word gewoon een NL/BE crew joinen. Hier op het forum is er ook een crew voor leden: http://www.gtaforum....-gtaforum-crew/ Bewerkt: 9 april 2015 door Tommie59 Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Zitten jullie in een Crew dan? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) Yep, ik zit momenteel in de SL+ Crew. Bewerkt: 9 april 2015 door Tommie59 Reageren
Niked Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) Ik zit momenteel in de gtaforum crew en Libertykillerz. Zoals Tommie al aangaf is de gtaforum crew enkel voor leden die 50 posts of meer hebben. Bewerkt: 9 april 2015 door skullz-000 Reageren
Cill_Blinton Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Ooh, dan zal ik nog even meoten wachten Maar kan iemand me een verzoekje sturen voor zijn / haar crew op de ps3? (Voor BE & NL) Reageren
nolms Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) Ik heb altijd bij de inside gamer crew (IGNL) gezeten toen ik nog op de ps3 speelde. Dat is een open nederlandse crew, http://socialclub.rockstargames.com/crew/insidegamer_crew Bewerkt: 9 april 2015 door nolms Reageren
DionneQueen Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 Of gewoon enkele van je vrienden vragen het spel ook te halen en dan kunnen jullie samen gamen online Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Geplaatst: 9 april 2015 In de Meetingplace is er een topic om Nederlandse mensen te vinden om samen mee te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.