Jump to content

Headset


Cill_Blinton

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben Cill_Blinton en speel op deplaystation 3 gta v online, ben leven 22 momenteel.

Ik zit met het probleem, dat ik een headset heb, horen kan ik ermee, maar praten niet.

Bij randapparatuurinstellingen ga ik, dan bij instelling audioapparaat, maar het staat op de goede uitgang en invoer, maar als ik praat komen er geen streepjes :-/

Help!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik ben Cill_Blinton en speel op deplaystation 3 gta v online, ben leven 22 momenteel.

Ik zit met het probleem, dat ik een headset heb, horen kan ik ermee, maar praten niet.

Bij randapparatuurinstellingen ga ik, dan bij instelling audioapparaat, maar het staat op de goede uitgang en invoer, maar als ik praat komen er geen streepjes :-/

Help!

staat hij aan?
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik ben Cill_Blinton en speel op deplaystation 3 gta v online, ben leven 22 momenteel.

Ik zit met het probleem, dat ik een headset heb, horen kan ik ermee, maar praten niet.

Bij randapparatuurinstellingen ga ik, dan bij instelling audioapparaat, maar het staat op de goede uitgang en invoer, maar als ik praat komen er geen streepjes :-/

Help!

staat hij aan?

Kun jij eig wel lezen? Hij kan ermee horen, alleen niet spreken ...

Probeer het idd eens zoals Nolms zegt, eerst aanzetten voor je de console aanzet. Werkt dat niet vrees ik dat je toch een nieuwe moet kopen.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Kun jij eig wel lezen? Hij kan ermee horen, alleen niet spreken ...

Dat wil nog niet zeggen dat hij "aan" staat.

Het headsetje wat bij de ps4 geleverd word daarmee kan ik ook enkel de mic uitzetten, en nog steeds anderen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun jij eig wel lezen? Hij kan ermee horen, alleen niet spreken ...

Dat wil nog niet zeggen dat hij "aan" staat.

Het headsetje wat bij de ps4 geleverd word daarmee kan ik ook enkel de mic uitzetten, en nog steeds anderen horen.

Oh op die manier :puh:. Sorry, ik ging er vanuit dat het om de 'aan/uit' (Power) knop ging. Mijn excuses :puh:.

Het is eentje met USB, kan hem dus niet aanzetten, maar op de computer werkt microfoon gewoon wel dus hoef geen nieuwe hoor ^^, licht niet aan de headset

Dat heeft niks te maken met de (USB) aansluiting. Heb je een 'aan/uit' (oftewel Power) knop? Zo ja, staat die aan? Zo ja, staat de 'mute' (vergrendel mic) knop aan? Zo ja, zet die dan uit.
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag aan iedereen.

Eind januari heb ik een headset gekocht.

Een Turtle Beach Aer Force Stealth 400.

Vorige week vrijdag avnod ,3 april, zou ik hem weer opzetten; knak.

Gebroken boven de rechter oorschelp.

Het kunststof dat nodig is voor het verstellen van de oorschelp is vrij iel.

Garantie? Twee jaar. Maar op internet las ik dat een jongen het ook had.

Terug gestuurd, kreeg een nieuwe, maar kostte hem wel 30 Euro.

Na een paar maanden brak deze headset ook.

Turtle Beach zal natuurlijk zeggen dat je hem te ver uit elkaar gebogen hebt.

Maar je kunt niet bewijzen dat je dit niet hebt gedaan.

Voor de rest vind ik het een goede headset.

Maar wat voor headset hebben jullie?

Merk en type, draadloos?

Hoe lang gebruik je hem nu? En wat kost deze ongeveer?

En is deze wel een beetje bestand tegen breken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen headset 'headset', ik heb zo een box gekocht bij de action voor onder de 20 euro, die op bluetooth werkt, daar kan ik ook door spreken en horen.

Werkt perfect voor mij, beste aankoop in tijden, werkt voor games, muziek en films.

Tis gewoon een box die alles erop en eraan heeft maar toch heel simpel is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een e-zee. chat. is een kastje met een microfoon en een luidspreker die je op je controler zet. werkt niet helemaal optimaal, maar goed genoeg voor mij. zijn niet zo duur dacht ik.

zo ziet het eruit.

7141455.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Kun jij eig wel lezen? Hij kan ermee horen, alleen niet spreken ...

Dat wil nog niet zeggen dat hij "aan" staat.

Het headsetje wat bij de ps4 geleverd word daarmee kan ik ook enkel de mic uitzetten, en nog steeds anderen horen.

Oh op die manier :puh:. Sorry, ik ging er vanuit dat het om de 'aan/uit' (Power) knop ging. Mijn excuses :puh:.

Het is eentje met USB, kan hem dus niet aanzetten, maar op de computer werkt microfoon gewoon wel dus hoef geen nieuwe hoor ^^, licht niet aan de headset

Dat heeft niks te maken met de (USB) aansluiting. Heb je een 'aan/uit' (oftewel Power) knop? Zo ja, staat die aan? Zo ja, staat de 'mute' (vergrendel mic) knop aan? Zo ja, zet die dan uit.

Misschien is dit iets?:

Probeer de headset eens uit op een pc om de mic te testen.

Heb je het al geprobeerd met een andere headset? (die bijv een vriend ofzo gebruikt, daarvan weet je iig dat ie werkt)

Wat voor 1 heb je? Kan je hem misschien terugbrengen of ruilen?

Ff een hele lullige..: Een nieuwe headset (moeten) kopen is al zuur, maar ik heb een ps4 (moeten kopen *wink*) en in die controller zit een speaker en een mice en zelfs een headsetaansluiting wat best ideaal is..!!

Ik vrees toch eigenlijk wel dat dat de enige oplossing is.. Ja..

Het kost wel ietsje meer dan een nieuwe Headset, zou je toch een nieuwe moeten kopen, maaar dan heb je ook wat!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...