Dastard Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Ok mooi. Beter gaan ze terug naar de stijl van Black Ops 1 want Black Ops 2 was een hard kutspel. Black Ops 1 is één van de weinige recente Call of Duty's met een goed verhaal en een goede multiplayer. Misschien geef ik COD nog eens een kans als de multiplayer terug old-school wordt. Reageren
Lars Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 haha, wat is call of duty toch eigenlijk kut teleurstellend geworden Mw2 heb ik met plezier gespeeld (wel bij vrienden, had toen nog geen ps3) Black Ops I ook (Beste cod samen met Mw2 imo. Goed verhaal & leuke multiplayer) Mw3 is was ook leuk, puur omdat dat nog enigzins realistisch was. Vanaf Black Ops II werd het echt een kut spel. denk dat ik maar star wars ga spelen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 En het uitmelken is weer begonnen.... Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 En het uitmelken is weer begonnen.... Het uitmelken is nooit gestopt Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 (bewerkt) Gamer: Oeh oeh! CoD BO III komt eraan! *zit te rukken op trailer* gamer wanneer game uit is: Oh, hij is eigenlijk best wel ruk... *huilt zichzelf in slaap* Bewerkt: 10 april 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Lars Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Gamer: Oeh oeh! CoD BO III komt eraan! *zit te rukken op trailer* gamer wanneer game uit is: Oh, hij is eigenlijk best wel ruk... *huilt zichzelf in slaap* rukt op game > game is ruk lol Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 (bewerkt) Ik ben toch uiteindelijk benieuwd hoeveel mensen CoD Black Ops III gaan halen. Maar ja, dit wordt sowieso (opnieuw) een dikke domper. En waarom moet in godsnaam binnen een jaar een nieuwe CoD op de markt komen, man, kom met betere initiatieven. Gooi zo'n game pas na 3 jaar in de winkelrekken, i.p.v. 1 jaar. Trouwens, dan is een game vele malen beter afgewerkt. Nu is 't gewoon een halfbakken product Bewerkt: 10 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Je weet dat ze hier al sinds Black Ops 2 aan werken hè? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 (bewerkt) Ik ben toch uiteindelijk benieuwd hoeveel mensen CoD Black Ops III gaan halen. Maar ja, dit wordt sowieso (opnieuw) een dikke domper. En waarom moet in godsnaam binnen een jaar een nieuwe CoD op de markt komen, man, kom met betere initiatieven. Gooi zo'n game pas na 3 jaar in de winkelrekken, i.p.v. 1 jaar. Trouwens, dan is een game vele malen beter afgewerkt. Nu is 't gewoon een halfbakken product Praktisch gezien, is dat precies wat ze doen. Black ops 2 is uit 2012, en het is nu 2015. Met een beetje rekenen zie je dat daar 3 jaar tussen zit. EDIT: Laat maar, ik zie dat je iets anders bedoelde... Bewerkt: 10 april 2015 door GuitarGuy666 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Toch, tussen CoD Ghosts en Advanced Warfare zat maar 1 jaartje tussen. Het ontwikkelen duurt volgens mij 2 jaar (kan er naast zitten). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Nou dit gaat hem weer niet worden hoor. Wat een bagger Reageren
super_senne Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Ze lopen 3/2 games voor. Reageren
Votair Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ga 'm waarschijnlijk wel kopen. Gewoon omdat ik BO2 een tof spel vind en ik sinds BO2 geen enkele CoD meer heb gespeeld. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Three unique game modes staat er.... Campaign Zombies en multiplayer. .... Reageren
super_senne Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Three unique game modes staat er.... Campaign Zombies en multiplayer. .... zag ik ook al! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.