Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

91

• Ezra24rct3

82

• MovieGamer

75

• FlexxNL

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Yaman!

Vanaf 7uur in de avond geloof ik dubbel XP, voor alle 3 de modes.

@Treyarch

Ik zat nog op de vorige pagina te kijken :fp:

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Yaman!

Vanaf 7uur in de avond geloof ik dubbel XP, voor alle 3 de modes.

@Treyarch

Weekend dan maar even Prestige #6 worden. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Dat dubbel-xp gedoe is best chill. Heb echter net een nieuwe televisie met een veel groter scherm. Het is dus echt even wennen en ik haal dramatische scores de hele tijd. Heb er dus zelf niet heel veel aan op het moment haha.

Geplaatst:

Dat dubbel-xp gedoe is best chill. Heb echter net een nieuwe televisie met een veel groter scherm. Het is dus echt even wennen en ik haal dramatische scores de hele tijd. Heb er dus zelf niet heel veel aan op het moment haha.

Same here, reden waarom ik het spel allang aan de kant heb gelegd. Het spel is niet leuk als je er niet goed in bent.

Ik speel heel het weekend al Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend en weet totaal niet waar dat aan ligt.

Terwijl mijn neefje echt elk potje zwaar positief gaat met als hoogtepunt 79-11 in Uplink die hij vandaag haalde op Combine.

Bij mij gaat het niet slechter of beter. Gewoon normaal. Hopelijk vandaag nog prestigen maar dat zal waarschijnlijk nipt niet lukken.. Ik sta nu op level 46 maar dubbel XP eindigt straks om 19u dacht ik?

EDIT: Het is me nog gelukt gisteren. Jammer dat er een update was voor het spel waardoor ik niet verder kon doen (kon geen deftige matches meer vinden), dus moest ik het spel herstarten en weg was double XP :N

Bewerkt: door TekaLoca

Ik heb inmiddels die nieuwe DLC gedownload en ben om eerlijk te zijn alleen onder de indruk van Splash (waterpark).

Deze Map is lekker kleurrijk en er zijn veel gangetjes voor shotgun gebruikers.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels die nieuwe DLC gedownload en ben om eerlijk te zijn alleen onder de indruk van Splash (waterpark).

Deze Map is lekker kleurrijk en er zijn veel gangetjes voor shotgun gebruikers.

Maps voor shotguns zijn niet leuk... Laffe klotewapens dat het zijn.. :puh:

Geplaatst:

Die Eisendrache! Heb er zoveel zin in! smile3.gif

Ik heb 20 minuten als een kip zonder kop rond gerend om vervolgens op ronde 10 dood te gaan... :7 Zo onduidelijk als t maar kan worden is die map
Geplaatst:

Die Eisendrache! Heb er zoveel zin in! :)

Ik heb 20 minuten als een kip zonder kop rond gerend om vervolgens op ronde 10 dood te gaan... :7 Zo onduidelijk als t maar kan worden is die map

Jep, net ff gespeeld en ik heb 10 rondes gezocht naar Jugg zonder resultaat. :(

Geplaatst:

Heee en deze game zuigt weer. Hebben ze het zooitje gepatched waarbij je een map oneindig keer opnieuw kon spelen. De enige goeie map (Combine) is nu zo lastig te vinden... :N

Heee en deze game zuigt weer. Hebben ze het zooitje gepatched waarbij je een map oneindig keer opnieuw kon spelen. De enige goeie map (Combine) is nu zo lastig te vinden... nope.gif

• Addressed an issue allowing Players to infinitely vote for the previous map.

Ik vind het wel goed eigenlijk, want werd er helemaal gek van dat Combine steeds opnieuw kwam.

1x of 2x achter elkaar mag best van mij, maar niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...