Votair Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 Dat word levelen op Zombies! Reageren
MovieGamer Geplaatst: 1 maart 2016 Rapport Geplaatst: 1 maart 2016 (bewerkt) Ik heb helaas alleen gisteren kunnen genieten van het Double XP Weekend. Maar speelde echt kapot goed met als hoogtepunt mijn beste Call of Duty potje ooit! Bewerkt: 1 maart 2016 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 maart 2016 Rapport Geplaatst: 3 maart 2016 Zie ik daar een Master Prestige lvl 122. :o Reageren
MovieGamer Geplaatst: 3 maart 2016 Rapport Geplaatst: 3 maart 2016 Zie ik daar een Master Prestige lvl 122. :o Jahaha, maar hij speelt ook (echt) elke dag in tegenstelling tot mij. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 18 maart 2016 Rapport Geplaatst: 18 maart 2016 (bewerkt) Afgelopen dinsdag was mijn pa jarig en die maat van mij was ook aanwezig (hij is best vaak bij ons) en we hadden al een paar weken ervoor afgesproken dat wij dan op zijn naam zouden spelen. Wat hij natuurlijk fantastisch vond omdat mijn pa nou niet bepaald goed is in dit soort games, want hij haalt (bijna) nooit 10 kills of meer...deaths zijn daarentegen geen probleem. Wij spelen sowieso best vaak voor hem. Maar wat er dus gebeurde, we hadden al een paar mooie potjes erop zitten toen mijn zus vroeg of zei ook een keer mocht. Gelijk begonnen mijn maat en ik een grap te maken dat mijn pa dan beter zelf kon spelen aangezien hij zelf ook wel die deaths kan halen. Hoewel ik wist dat het best interessant zou kunnen worden omdat mijn zus vaker shooters speelt en dan met name Halo waar ze verslaafd aan is. Daarnaast ook vaak 1 vs 1 gespeeld in de Custom Matches van Call of Duty en het ging toen altijd gelijk op. Deze keer haalde ze online gewoon even een Frenzy Kill (5 kills in rapid succession) zonder moeite te hoeven doen terwijl ik nog nooit verder gekomen ben dan een Fury Kill. (4 kills in rapid succession) Sorry hoor, maar kan er gewoon NIET tegen als ik verslagen wordt door een meid in mijn favoriete shooter game. Bewerkt: 18 maart 2016 door Noretz Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 maart 2016 Rapport Geplaatst: 18 maart 2016 Dan moet je zeker nooit gematched worden tegen OpTic Jewel of OpTic MiDNiTE, want die chicks sturen je van het kastje naar de muur Reageren
MovieGamer Geplaatst: 18 maart 2016 Rapport Geplaatst: 18 maart 2016 (bewerkt) Dan moet je zeker nooit gematched worden tegen OpTic Jewel of OpTic MiDNiTE, want die chicks sturen je van het kastje naar de muur Hahaha, dan leave ik gelijk. De namen komen mij overigens wel bekend voor, alleen heb nooit gameplay van ze gezien ervan uitgaan dat ze een YouTube kanaal hebben. SSSniperWolf ken ik wel van beelden want die maat van mij kijkt haar, alleen heb zo'n gevoel dat hij dat niet doet voor haar speelstijl. Bewerkt: 18 maart 2016 door Noretz Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 maart 2016 Rapport Geplaatst: 19 maart 2016 Gister een avondje Black Ops met wat vrienden offline gespeeld. Paar potjes Gun Game en Hardpoint. Ging wel lekker. Blijf het toch heerlijk vinden om zo een avond BO tr spelen Misschien toch maar kopen Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 maart 2016 Rapport Geplaatst: 23 maart 2016 (bewerkt) Vandaag mijn team gered in een potje Uplink op de Map Stronghold. Wedstrijd eindigde in 5-5 dus moest er verlengt worden. Vervolgens scoorde de tegenstander in 59 seconden wat dus betekende dat wij deze tijd moesten verbeteren om te winnen. Probleem was echter dat hun weer als eerste bij de bal waren, maar gelukkig stopte ik hem zodat wij weer alle kansen hadden. Maar toen niemand hem van ons team oppakte dacht ik van ''Probeer het wel gewoon'' Eenmaal onderweg met die bal hoorde ik mijn neefje en maat zeggen van ''Dit winnen wij dus echt niet meer'' Alleen hadden ze niet op mij gerekend, want scoorde in een tijd van 45 seconden. Gewonnen met 45 seconden tegen 59 seconden en mijn neefje en die maat gelijk ''Aight, Niek kan het wel'' Btw, moet wel eerlijk zeggen dat als ik niet via de linkerkant was gegaan wij verloren hadden aangezien er aan de rechterkant 4 enemies stonden. Bewerkt: 23 maart 2016 door Noretz Reageren
MovieGamer Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 (bewerkt) Treyarch Facebook Need help making weekend plans? We've got you covered. On Friday (10am/PST), we'll activate Double XP and Double Weapon XP and run it through Monday morning (10am/PST). Enjoy! Bewerkt: 30 maart 2016 door Noretz Reageren
MovieGamer Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Nieuwe Mappen komen 19 april naar de PS4 http://frontpage.fok.nl/nieuws/732723/1/1/50/call-of-duty-black-ops-3-eclipse-komt-19-april-uit.html Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Nu we in april zitten, kunnen we gauw weer informatie verwachten over de volgende CoD. Waar hopen de die-hard fans op wat betreft het tijdperk waarin het volgende deel zich zal afspelen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Geen CoD meer voor mij. Deze CoD ook amper gespeeld, helaas season pass die ik niet gebruik. CoD tijdperk is over voor mij, Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Geen CoD meer voor mij. Deze CoD ook amper gespeeld, helaas season pass die ik niet gebruik. CoD tijdperk is over voor mij, Ai, dat is wel flink zonde van het geld. Kopen van season passes is iets wat ik ook nooit doe, doorgaans nooit het geld waard. Er gaan geruchten dat de volgende CoD zich in de ruimte zal afspelen In dat geval sla ik dit deel zeker weten over. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 april 2016 Rapport Geplaatst: 5 april 2016 Geen CoD meer voor mij. Deze CoD ook amper gespeeld, helaas season pass die ik niet gebruik. CoD tijdperk is over voor mij, Ai, dat is wel flink zonde van het geld. Kopen van season passes is iets wat ik ook nooit doe, doorgaans nooit het geld waard. Er gaan geruchten dat de volgende CoD zich in de ruimte zal afspelen In dat geval sla ik dit deel zeker weten over. Ik had die Juggernog Editie gekocht en daar zat ie in. Ik sla ruimte ook over. Waarom luisteren ze niet naar de community en gaan ze terug naar 2e Wereld Oorlog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.