DionneQueen Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ik zou het zo vet vinden om er ook een te mogen dragen op het forum hier. Zie namelijk ONWIJS mooie hier en daar en andere weer OP EN TOP persoonlijk passend bij de persoon. Dussssss, mocht iemand tijd en zin hebben, hihi don't forget about me Type: signature Stijl: - verras me Grootte: iets kleiner dan 500x150px Voorbeeld: - ik zou zeggen gebruik je creatieve skills Tekst: DionneQueen Rand: - verras me Kleuren: Zwart, grijs en natuurlijk ROZE Render (optioneel): - Extra (optioneel): een leuk kroontje erin zou wel leuk zijn vanwege 'Queen' en natuurlijk een ietsje pietje girly Degene die er de tijd voor neemt verdiend een hele dikke knuffel thanks in advance!! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Hallo DionneQueen, Ik kan wel wat voor je proberen. Ik ben een amateur als het gaat om signatures maken, maar ik doe mijn best! Persoonlijk denk ik dat ik hem niet vlug af heb aangezien ik ook nog bezig ga met een aantal andere zaken. In ieder geval is de signature binnen 7 dagen af. Reageren
DionneQueen Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ben erg benieuwd Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 (bewerkt) Tijdje bezig geweest, maar ik vind de signature toch aardig goed gelukt. Plaats onderstaande code in je handtekening. Als je de afbeelding in het midden wil hebben zoals ik gebruik dan de code: [center][img=http://i61.tinypic.com/zmttv.png][/center] Bewerkt: 14 april 2015 door NickOwnage Reageren
RMJ Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Tijdje bezig geweest, maar ik vind de signature toch aardig goed gelukt. Ah leuk! als ze tevreden is maak ik niks meer haha Reageren
DionneQueen Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik ben zeker wel tevreden hoor Nick, hij is helemaal stoer!!! Thanks xxxx maar je mag er altijd nog eentje bij maken RMJ, dan kan ik zo nu en dan eens afwisselen (blijf toch een vrouw hé, alles moet af en toe afgewisseld worden haha ) Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik wil ook wel eens proberen, maar ik laat het maar eerst aan RMJ. Reageren
DionneQueen Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik krijg dit als ik die code invoer: Het gebruik van die bestandsextensie is niet toegestaan op het forum Reageren
DionneQueen Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Iedereen mag proberen hoor, opslaan doe ik ze zoiezo allemaal Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik ben zeker wel tevreden hoor Nick, hij is helemaal stoer!!! Thanks xxxx Graag gedaan! Ik vind hem persoonlijk ook goed gelukt! Hij is ook toegevoegd aan mijn persoonlijke photoshop gallerij. Reageren
OverladenSky43 Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 (bewerkt) Ik dacht ik maak ook wel even wat maar ja die van Nick overtreft alles! Bewerkt: 14 april 2015 door OverladenSky43 Reageren
DionneQueen Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Haha die is ook wel stoer hoor :D Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik heb ook wat geprobeerd; [img=http://i62.tinypic.com/35k4zzb.png] Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Ik heb ook wat geprobeerd; [Plaatje] [img=http://i62.tinypic.com/35k4zzb.png] Mooi Visser23, ik vind het meisje alleen ietsjes onscherp. Daarin tegen de naam mooi in de hoek geplaatst met een kroontje eronder. De signature is rustig aan de ogen maar springt er wel uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.