DionneQueen Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ik zou het zo vet vinden om er ook een te mogen dragen op het forum hier. Zie namelijk ONWIJS mooie hier en daar en andere weer OP EN TOP persoonlijk passend bij de persoon. Dussssss, mocht iemand tijd en zin hebben, hihi don't forget about me Type: signature Stijl: - verras me Grootte: iets kleiner dan 500x150px Voorbeeld: - ik zou zeggen gebruik je creatieve skills Tekst: DionneQueen Rand: - verras me Kleuren: Zwart, grijs en natuurlijk ROZE Render (optioneel): - Extra (optioneel): een leuk kroontje erin zou wel leuk zijn vanwege 'Queen' en natuurlijk een ietsje pietje girly Degene die er de tijd voor neemt verdiend een hele dikke knuffel thanks in advance!! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Hallo DionneQueen, Ik kan wel wat voor je proberen. Ik ben een amateur als het gaat om signatures maken, maar ik doe mijn best! Persoonlijk denk ik dat ik hem niet vlug af heb aangezien ik ook nog bezig ga met een aantal andere zaken. In ieder geval is de signature binnen 7 dagen af. Reageren
DionneQueen Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Ben erg benieuwd Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 (bewerkt) Tijdje bezig geweest, maar ik vind de signature toch aardig goed gelukt. Plaats onderstaande code in je handtekening. Als je de afbeelding in het midden wil hebben zoals ik gebruik dan de code: [center][img=http://i61.tinypic.com/zmttv.png][/center] Bewerkt: 14 april 2015 door NickOwnage Reageren
RMJ Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Tijdje bezig geweest, maar ik vind de signature toch aardig goed gelukt. Ah leuk! als ze tevreden is maak ik niks meer haha Reageren