Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoor op dit forum van mensen die goed kunnen drummen, piano of gitaar kunnen spelen en leuke nummers kunnen componeren.

Dit topic is voor het delen van muzikaal werk, met als enige norm dat het je eigen werk is dat je plaatst.

Inleidend een nummertje wat ik 2 jaar geleden componeerde :)

https://www.youtube.com/watch?v=FPrlFBOC5-M

Ik ben erg benieuwd naar jullie werk!

Geplaatst:

Maar even een vraag met welke app of wat dan ook heb je dit gedaan?

Volgens mij had ik dat alleen met Garageband gedaan. :)

@Je nummertje; dat versneld afspelen vind ik persoonlijk wat minder. Daarbij hoor ik ook niet zo goed wat je erin wel of niet zelf gemaakt hebt (dat heb je bij het mixen van nrs die de luisteraar niet kent :puh:)

Euphoric hardstyle over het algemeen.

Ik ben zelf niet zo'n fan van Hardcore, maar het Euphoric hardstyle nummertje klinkt erg nice Lars :)

Nog een geupload nummertje:

Voor de volgende post probeer ik wel een recentelijk nummertje te uploaden, want deze is ook alweer van een tijdje terug :puh:

Geplaatst:

Ik hoor op dit forum van mensen die goed kunnen drummen, piano of gitaar kunnen spelen en leuke nummers kunnen componeren.

Dit topic is voor het delen van muzikaal werk, met als enige norm dat het je eigen werk is dat je plaatst.

Inleidend een nummertje wat ik 2 jaar geleden componeerde :)

https://www.youtube.com/watch?v=FPrlFBOC5-M

Ik ben erg benieuwd naar jullie werk!

Ik vind beide nummers wel nice klinken, maar misschien zou het leuker zijn als het 2e nummertje iets langer was en er ook zang bij zat.

Lars zijn nummertjes vind ik iets te hard klinken, maarja dat is mijn smaak ook nietzo ;p

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik krijg nog steeds dit. Dat kreeg ik bij je vorige versie ook.

Naamloos.jpg

Wellicht als een ander bestand uploaden of op een andere site?

Geplaatst:

Hij moet nog verwerkt worden, kijk even bij je video's of hij daar wel staat, of bij concepten, in dat geval moet je nog even op 'publiceren' klikken ;)

Geplaatst:

Hij moet nog verwerkt worden, kijk even bij je video's of hij daar wel staat, of bij concepten, in dat geval moet je nog even op 'publiceren' klikken ;)

Thanks, zou het eens proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...