Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is inderdaad hetzelfde en blijkt een standaard nummer te zijn die in de garageband-map staat. Ik had er toen een paar andere nummertjes mee gemaakt, zoals onderstaand nummertje.

Nu anno 2015 dacht ik dat dat nummer (dat natuurlijk veel mooier is dan bovenstaand nrtje) ook van mij was.

Beetje afgaan als een gieter dit, eerst lekker showen dat het jouw nummertje is en dan erachter komen dat het een nummer van iemand anders is. Mijn oprechte verontschuldigingen. :$

Ik heb het meteen van YT afgehaald en besloten dat ik geen nummers meer uit 2012 of eerder ga posten (behalve bovenstaand ding dan, zodat je wel weet dat ik er iets mee had gedaan wat ik m'n eigen kan noemen :7), omdat ik gewoon simpelweg niet meer helemaal weet of het van mij, waar ik nou mee bezig geweest ben of wat ik helemaal van de basis af heb gemaakt. Ik sluit me vanaf nu op in opinie, dan weet ik iig wel dat ik die lappen tekst zelf volledig heb getypt.

Overigens maak ik nu sinds 2 jaar terug alleen nummers met zang, maar die plaats ik niet omdat dat gewoon privé thuis-opnames zijn. :puh:

Tuig van tegenwoordig... die NicolaB's.... :duh: In ieder geval bedankt Erwin, ik zou nooit meer die Nicola vertrouwen als ik jou was (als je dat al deed). XD

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst: (bewerkt)

Ruben spreekt over "Dat is inderdaad hetzelfde". Voor mijn edit :puh:

Spreek je jezelf dan niet een beetje tegen icm je openingspost? :7

Absoluut en ik moest er dus in een uur achter komen dat ik zelf niet dat nummertje destijds had gecomponeerd, maar wel met de volledige eer heb gestroken :7

Maar goed, eerlijkheid gebied dus te zeggen dat ik niet de auteur was van dat nummer (ook die paul g. walter niet). Het nummer is Highlands, door Stefano Bonacina; voor de geïnteresseerde. :puh:

Bewerkt: door NicolaB
  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...