Jump to content

PC videokaart geheugen klopt niet.


DrunkGarry

Recommended Posts

Beste GTAgames.nl,

Zoals veel van jullie heb ik ook sinds vandaag GTA 5 op de PC. Alleen ik zit momenteel met een probleem en die luid als volgt:

Ik heb een nVidia Geforce GTX 660 met 4038MB geheugen, als ik in-game naar opties -> graphics dan wil ik alles op "Very High" zetten, alleen GTA zegt dat ik een videokaart heb van 2038MB. Kan iemand mij daarbij helpen of heeft iemand dezelfde problemen?

Met vriendelijke game groeten,

DrunkGarry (Bas)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ik kan zien heeft de nVidia Geforce GTX 660 standaard 2 GB geheugen. Het gaat hierbij om het geheugen van je videokaart en niet het RAM van je PC.

Mocht je toch alles grafisch nog hoger willen schoeven moet je in het GTAV menu bij Graphics Ignore Suggested Limits op On zetteb. Dan kan je alles maximaal veranderen, al is er dan wel het risico dat je het spel nog maar met een paar fps speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTAgames.nl,

Zoals veel van jullie heb ik ook sinds vandaag GTA 5 op de PC. Alleen ik zit momenteel met een probleem en die luid als volgt:

Ik heb een nVidia Geforce GTX 660 met 4038MB geheugen, als ik in-game naar opties -> graphics dan wil ik alles op "Very High" zetten, alleen GTA zegt dat ik een videokaart heb van 2038MB. Kan iemand mij daarbij helpen of heeft iemand dezelfde problemen?

Met vriendelijke game groeten,

DrunkGarry (Bas)

Wat je kunt proberen is de recenste update ophalen van nVidia. Check deze site : Klik

Aangezien ik GTA 5 pas vanmiddag binnen krijg, misschien zit er ook een reset knop bij onder de gta instellingen. Zal je even moeten nakijken.

Probeer eerst een update en zoek dan even verder.

Edit: Joriz heeft gelijk. Post van mij was te laat. Echter is het altijd wel verstandig om je kaart up to date te houden voor je eventueel een probleem meld. Soms hebben fabrikanten al een oplossing voor het probleem. Bij grote spellen zoals GTA zijn zij namelijk ook op hun hoede.

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...