Jump to content

[PC] Oplossing lange downloadtijd update


Fresso

Recommended Posts

Ga naar X:\Rockstar Games\Grand Theft Auto V\update\x64\dlcpacks

In de DLCPACKS maps staan andere mapjes. Ga dan opzoek naar het bestand dat eindigd op part. Verwijder deze en start de launcher weer op. (Bij mij was het E:\Games\GTA V\update\x64\dlcpacks\mpheist)

(VERWIJDER DEZE NIET MAAR HAAL HEM UIT HET MAPJE, JE ZULT HEM NAAR SCHIJNT NOG NODIG HEBBEN!)

Ik downloade eerst gemiddeld rond de 200/300 kb/s. Nadat ik dit heb gedaan zit ik gemiddeld rond de 4.27 mb/s

Waarschijnlijk werkt het niet gelijk, druk daarom een paar keer op Pause en daarna op Resume, meestal na 1 á 2 keer gaat de download een pak sneller.

Succes en veel game plezier!

Bewerkt: door Fresso
Link to comment
Delen op andere websites

serieus vanaf 4 uur bezig en nog niet kunnen gamen, hadden ze wel beter mogen doen bij Rockstar

Als jij het beter had gekunt, dan had je het zelf moeten uitbrengen.

Iedereen is er tegelijk mee bezig, wat had je anders verwacht?

Link to comment
Delen op andere websites

een nachtje is niet goed genoeg. De download is bij mij nog aan de gang met ups en downs. Zit via teamvieuwer mee te kijken en het lijkt wel of de servers van rockstart op mars staan. Gemiddeld met 86 kb de update aan het binnen halen.

Dit doet mij denken aan een windows 98 pc met inbel verbinding van een nog niet bekende provider.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het kwaad als je de download tussentijds stopt en de pc uitzet? Herpakt hij hem dan weer of begint het weer opnieuw?

Bij mij stopt hij weer en begind weer overnieuw, jouw keuze. Test het eens uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...