Jump to content

Spel spelen fout


Schapendonk

Recommended Posts

Na de zeer moeizame installatie op de pc. Kon ik eindelijk het spel starten, hier kreeg ik het beginscherm met settings en story enzo. hier druk ik op story en dan krijg ik de foutmelding zoals in bijlage. Corrupt zegt ie.

Ik heb met de installatie bij social club het .part bestand uit de mpheist map gehaald. Dacht misschien ligt het hieraan en plaatste hem weer terug (stond even op bureaublad). Hierna starte het spel niet op, hij probeerde weer de update te installeren. Echter weer met een heel beperkt download speed.

post-142651-0-75719300-1429043045.png

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk heb je gisteren de .part bestanden verwijderd.

vervolgens krijg je deze error.

Dit kan je oplossen door de bestanden vanaf een externe link te downloaden en in je game folder te plaatsen

Wanneer je deze wilt hebben moet je me even een PM sturen, dan kan je ze downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk heb je gisteren de .part bestanden verwijderd.

vervolgens krijg je deze error.

Dit kan je oplossen door de bestanden vanaf een externe link te downloaden en in je game folder te plaatsen

Wanneer je deze wilt hebben moet je me even een PM sturen, dan kan je ze downloaden

Als dit het probleem is, doe je er verstandig aan eerst even in je eigen Prullenmand te kijken en ze vanuit daar terug te zetten, wanneer je de Prullenmand niet helemaal leeggehaald hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...