Jump to content

[PS3] The Pacific Standard Job


glennovic

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel bij de laatste heist en kom maar niet verder, de cops tijdens deze heist zijn behoorlijk agressief.

Via de normale weg proberen te ontsnappen gaat 'm echt niet worden. Helaas snappen vele van de mensen die joinen dit niet, ondanks dat ik het zowat door m'n headset schreeuw zo af en toe.

Nu is mijn vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met deze heist en mij zoude wille toevoegen zodat ik deze heist succesvol kan uitspelen?

Mijn psn is glennovic1

Bij voorbaat dank!

Glenn

>>> Door Venzio: Topic verplaatst naar het juiste subforum.<<<

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ook naar je garage rijden als die in de buurt is en je armored kuruma pakken

Dan moet wel iedereen in de garage instappen, want buiten de garage kan je niet in een persoonlijk voertuig instappen als die niet van jou is.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt ook naar je garage rijden als die in de buurt is en je armored kuruma pakken

Dan moet wel iedereen in de garage instappen, want buiten de garage kan je niet in een persoonlijk voertuig instappen als die niet van jou is.

Nogmaals, dit is wel mogelijk als je de toegankelijkheid van het voertuig op 'everyone' (iedereen) zet ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Als beste kun je gewoon een auto jatten of er eentje opbellen. Want 'n tijdje terug deed ik die noemenswaardige Heist ook, en we

reden toen op die Lectro's. Het resultaat: 6x doodgegaan door de politie en slechts 700.000 dollar d'r aan overgehouden. Dus tja, als ik

jou was zou ik maar uit voorzorg met een auto gaan.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Als het té moeilijk om het met de motoren te doen, rij dan met de Lectro richting Ammu Nation. Daar vind je vlakbij een springschans en een Police Riot. Stap in de Police Riot met de crew en rij vervolgens richting Vespucci. Uiteindelijk krijg je dan een goede route op je scherm en dan hoef je alleen maar op snelweg 1 te rijden (vanaf Del Perro richting Paleto Bay). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Schiet de hostages dood. Je krijgt dan bezoek van het NOOSE team. Neem de motoren tot aan die container jump, en jat de NOOSE-truck die daar staat. Rij dan gewoon i.p.v naar de canyon direct naar de boot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...