LonelyHowl Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Hoi forumleden, ik heb een probleem met mijn gta, heb m vandaag pas binnen gekregen dus vandaag pas geïnstalleerd De installatie gaat zoals ie hoort, hij wordt geïnstalleerd, directx en de resterende 5 GB. Dan is hij klaar, en start ik de game, hij start niet eens op maar gaat meteen naar het Retry scherm. Klikken op retry werkt ook niet, net zoals Safe mode. Wie weet hier misschien een oplossing voor? Reageren
Venzio Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Heb je het al in administrator of comptabiliteitsmodus geprobeerd op te starten? Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2015 (bewerkt) Yep.. ik had het maar opgegeven en heb m nu net opnieuw geïnstalleerd, nu bezig met de 5GB Patch Eens kijken hoe dat dus af gaat lopen, zelfde probleem of opgelost [EDIT] Na deze lange tijd is er nog steeds veranderd, nog hetzelfde probleem! [EDIT] Bewerkt: 15 april 2015 door LonelyHowl Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2015 Ik heb een ticket aangevraagd, dus nu wachten op reactie van Rockstar Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2015 (bewerkt) SPECS? Staan op mn profiel, maar ik heb het al opgelost! Niet op een fijne manier voor de meeste mensen, maar ik heb mijn Windows opnieuw geïnstalleerd Nu doet hij het gelukkig wel, niet op de beste manier, want er zit een soort van deadpixel-vlak rechtsonderin het scherm.. Bewerkt: 18 april 2015 door LonelyHowl Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Nieuwste driver ophalen, deze hebben nu de beste instellingen voor GTA V PC. Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Nieuwste driver ophalen, deze hebben nu de beste instellingen voor GTA V PC. Heb net die Bèta versie geïnstalleerd, maar..: Hij zegt dat hij niet is geïnstalleerd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.